Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger i Writings from the Center for Narratological Studies, vol. 4 serien

Filter
Filter
Sorter efterSorter Serie rækkefølge
  • - Corporate Storytelling som kommunikationsredskab
    af Marianne Wolff Lundholt
    137,95 - 157,95 kr.

    Artiklerne i denne bog sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes storytelling helt konkret? Og hvad vil det sige at anvende storytelling som et ledelsesredskab?Fortællingen er til stede overalt i den daglige samtale mellem mennesker. Derfor er det af afgørende betydning, hvordan den bliver brugt som redskab i virksomhedernes og organisationernes kommunikation. Bogen er redigeret af ph.d. Marianne Wolff Lundholt, der er kommunikationsrådgiver på Danfoss og specialist i ledelseskommunikation.Bogens bidrag er derudover skrevet af Cindie Maa­gaard, Sanne Frandsen, Birgitte Norlyk, Trine Susanne Johansen og Flemming Smedegaard.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.