Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Læs og oplev H. C. Andersens eventyr om den lille havfrue, der bytter sin fiskehale ud med menneskeben for at følge sit hjerte. Det originale eventyr er nyillustreret og beriget med et digitalt spilunivers.Udforsk et levende univers med Augmented RealityNår du peger på farveillustrationerne i bogen med din smartphone eller iPad, åbner app’en et vindue til bogens univers direkte oven på siderne. Man oplever på denne måde karaktererne fra bogen i "levende live" gennem spil og opgaver, der kan løses. Jo bedre man lytter efter detaljerne i historien, jo nemmere er det at løse opgaverne og spille spillene. Børn og barnlige sjæle bliver på denne måde suget ind i universet, nysgerrige på den fantasiverden, der ligger gemt i teksten.LÆS - UDFORSK - SPIL!Med Augmented Reality-teknologi bliver H. C. Andersens oprindelige tekst og universelle historie tilgængelig for alle. Det originale eventyr rummer så mange temaer og eventyrlige detaljer, som her udfoldes i spiluniverset, så alle kan være med. Den helt særlige kombination af bogen og AR-teknologi gør, at læseren drages ind i en magisk verden, hvor man kan gå på opdagelse, udforske og interagere med det litterære univers: læse, lege og lære!App featuresUdforsk eventyret fra alle vinklerSpil leg og lærInterager med det magiske universFlotte og detaljerede miljøer fulde af livBooks & Magic lancerer med Den lille havfrue en ny genre, Augmented Reality books, hvor bogens univers via app'en bliver bragt til live gennem 3D animationer, spil og Augmented Reality teknologi.Læs mere om produktet: www.booksandmagic.comHent app'en: www.booksandmagic.com/appFølg med på Facebook: www.booksandmagic.com/facebook
Ildmesteren - Smart Book, en Augmented Reality læseoplevelse. 96 sider fyldt med opgaver og en spændende historie. Som Førsteelev hos Ildmesteren, skal man hjælpe til, da magien bliver forurenet med en særlig form for Sjælemagi. Bogen består af en masse små kapitler, hvor læseren vælger sin vej gennem historien. Hver gang man møder et magisk symbol, kan man scanne bogen med sin smartphone. En eventyrlig ny oplevelse at læse bøger Gratis app
DYSTERDRAGEN - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. I den tredje bog i Smart Book serien, er du en Sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist og et skjold tager du på eventyr i Peasoup universet. Du vælger din egen vej gennem historien, hvor den grumme Dysterdrage truer den lille landsby Tilfeldia, hvis den ikke får nok guld. Tag med i de dybe huler, bekæmp monstre og find spændende skatte. Som noget nyt har vi designet et sejt kampsystem der interagerer mellem bog og app. Bogen henvender sig til 8-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
Der var engang en bog, der ville være alt muligt andet, end en bog.Den var bare hammertræt af "der var engang" mig her, og "snip, snap, snude" mig der. Faktisk ville den hellere være en badevægt. Eller en elastikguitar. Og hvad med en ZOO?Der er rigtig mange måder IKKE at være bog på! Bogen skal bare have lidt hjælp fra sin læser (eller rettere IKKE-læser). Makkerparret Thomas Skov og Martin Sommer er vant til at underholde med lyd, billeder og tekst. Med?Bogen der hellere ville være en badevægt er de da også helt på hjemmebane. Det bliver aldrig det samme at sidde med en bog mellem hænderne, efter at du har læst/leget med den her bog. Fra ca. 3 år.
Kun bevæbnet med en spidshakke lader du dig falde ned. Glideren åbner sig, rykket trækker i dine muskler, men det mærker du ikke. Dit nickname er Cold Blood, fordi du træffer dine beslutninger helt koldblodigt, selv når forholdene er allerværst. Også i dag? I slaget om Dark Dagalur? Bevis det, for ellers bliver du en af de 98 procent, der allerede er døde. Så hvor styrer du din glider hen? Til husruinerne eller de forladte huse i Wild Woods?Efter en global katastrofe er 98 % af menneskeheden omkommet, og de sidste overlevende slås for at holde sig i live. Ikke alle overlevende er lige flinke, og du er sendt på mission for at sikre den retskafne del af menneskeheden adgangen til byen Dark Dagalur. Fjenderne lurer overalt, så du må tænke dig om. Du bestemmer selv, men tænkt dig godt om, for enhver beslutning har afgørende betydning for, om du vinder en episk sejr til sidst. Hvad gør du?“Slaget om Dark Dagalur” er skrevet med inspiration fra det populære spilunivers Fortnite, og fans af spillet vil hurtigt føle sig hjemme i bogens fortælling, der er tro mod spillet. Bogen fungerer efter “du bestemmer selv handlingen”-princippet, hvor læseren selv skal træffe valg undervejs. Der er mulighed for at downloade chips, så læseren selv kan printe og klippe dem ud og på den måde holde styr på proviant, ammunition og medikits undervejs gennem bogens handling.
Vidundersværdet - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. I den fjerde bog i Smart Book serien, er du en sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist tager du på eventyr i Peasoup universet. Du vælger din egen vej gennem historien. Tag på et spændende eventyr, hvor du løser opgaver, bekæmper monstre og finder spændende skatte.Bogen henvender sig til 9-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
Et interaktivt gysereventyr for frygtløse børn!Med en blanding af uhyggelige og virkelig sjove historier om DEN LILLE ONDE BOG, som så gerne vil blive en stor ond bog. Med de matematiske opgaver samt gåder bliver læseren ført gennem bogen og er med til at bestemme, hvordan handlingen skal udvikle sig.DEN LILLE ONDE BOG 1Jeg er fuld af døduhyggelige gåder og historier. Og hvis du ikke passer på, ender du med at være min fange for evigt. Men du virker faktisk som en ret sej læser. Så du tør godt læse mig, gør du ikke?Et interaktivt gysereventyr for modige børn. Det er en sjov, uhyggelig og ganske anderledes bog, for dem der kan lide gyser-historier og gåde-løsning. Thomas Hussings streg passer rigtigt godt til indholdet. En virkelig fin, spændende, solid og anderledes bog. Anbefales varmt til indkøb.Lektørudtalelsen
Et interaktivt gysereventyr for frygtløse børn!Med en blanding af uhyggelige og virkelig sjove historier om DEN LILLE ONDE BOG, som så gerne vil blive en stor ond bog. Med de matematiske opgaver samt gåder bliver læseren ført gennem bogen og er med til at bestemme, hvordan handlingen skal udvikle sig.DEN LILLE ONDE BOG 2Hey, du der! Pssst! Du gætter aldrig, hvad der lige er sket. Jeg har opdaget Jordens største hemmelighed. Seriøst, ja! Skal jeg fortælle dig den? Jeg advarer dig! Det bliver det værste, du nogensinde har læst. Så hvis du ikke er sikker på, at du kan klare det, så læg mig hellere væk igen. Jeg er ikke for bangebukse! Tør du?Lix 21,4 - ml 7,0 - lo 14,4Det er en sjov, uhyggelig og ganske anderledes bog, for dem der kan lide gyser-historier og gåde-løsning. Thomas Hussungs streg passer rigtigt godt til indholdet. En virkelig fin, spændende, solid og anderledes bog. Anbefales varmt til indkøb.Lektørudtalelsen på første bind i serien
The Little MermaidRead and experience H. C. Andersen's original fairy tale about the little mermaid, who swaps her fishtail for human legs to be able to follow her heart.READ - EXPLORE - PLAY!Using The Little Mermaid app, children of all ages can explore the magical universe of the fairy tale and discover a rich and inspiring world of activities hidden in the classic story. Through the beautifully crafted illustrations in the physical book, the Augmented Reality technology facilitates interaction with the text through funny and challenging mobile games related to the plot. This ignites the imagination, inspires children to read and speaks directly to the heart of story-loving readers, because you can explore and engage with the literary universe - read, interact, play and learn!App features:Explore the fairy tale from any anglePlay gamesInteract with the universeRich detailed environments full of lifeAbout Books & MagicBooks & Magic is a young and ambitious company that intends to set the future standard for Augmented Reality books. Through interaction between pages and pixels, Books & Magic combines the traditional reading experience (paper, inc, spine) with new app technology in augmented reality games, which altogether creates the magical reading experience.Learn more: www.booksandmagic.com to learn more.Download the app here: www.booksandmagic.com/appFollow us on Facebook: www.booksandmagic.com/facebook
Pludselig gav hans telefon et bip fra sig. Han fiskede den op af lommen. Han forventede, at det var Max, der spurgte, hvorfor han ikke var online. Victor rynkede panden, da han så på skærmen. Det var et nummer, han ikke kendte. Han klikkede ind på beskeden. Der stod kun fire ord: Jeg er på vej ... Bestem selv slutningen på denne gyser for de unge læsere!Lix 24
Lix: 20Mørket lægger sig over Tivoli, og alt lys slukkes. ”Vi skal op i den der,” siger Luca og peger på Djævlebanen. ”Jeg prøver først.”Du står længe og venter. Nu kan du høre Luca skrige. Højere og højere. Du glæder dig, til det bliver din tur. Endelig kommer vognen tilbage. Men noget er anderledes. Det er ikke Luca, der sidder i den forreste vogn. Det er … en klovn. Med hovedet lidt på skrå. Han kigger på dig, mens han triller hen mod dig.Hvad gør du nu?
Lix: 20Du ser to røde prikker i mørket. Det er, som om de kigger direkte på dig. ”Kom ind, mit søde barnebarn,” siger bedstemor nede fra kælderen. Hendes stemme lyder rusten. Det er nok forkølelsen. Hun bliver også snart 100 år. Det går op for dig, at de to prikker er bedstemors øjne. ”Bedstemor? Hvorfor er dine øjne så røde?” spørger du. ”Det er, så jeg bedre kan skyde dig med laser!” svarer hun og affyrer to fede laserstråler ud af øjnene.Hvad gør du nu?
Har du styr på detaljerne? Er du god til at holde øjne og ører åbne? Mesterdetektiven Finn Spohr søger en assistent, men kun de klogeste børn kommer i betragtning!Hjælp med at gennemgå spor, knække koder, spotte mønstre og fange forbrydere - bogens sjove mysterier kræver logisk sans og en læser med hovedet skruet rigtigt på. Og hvis du løser alle gåderne korrekt, gør Finn Spohr DIG til sin assistent!CLUEDUNNIT er en sjov og legende bog, hvor 60 korte gåder skal læses og løses. Mest for børn - men resten af familien må gerne gætte med.Om forfatteren:Finn Spohr er en verdensberømt detektiv, som har løst hundredvis af fascinerende mysterier. Han fangede engang en juveltyv ved hjælp af kun en snebold og en fløjte! Hvis en gåde skal løses eller en kode knækkes, skal man bare komme til Finn Spohr. Eller hans assistent. Som måske bliver dig?
Dette er en ’du bestemmer selv handlingen’-bog, hvor du spiller en KAT!WHAAAAT? Hvor sejt! Så behøver du ikke læse mere af bagsideteksten. Kom i gang med bogen! Du læser stadig bagsideteksten? Okay ... det er også en sød og sjov historie ... OM EN KAT! Nu behøver du ikke mere, vel? Kom i gang med bogen! Du læser stadig bagsideteksten? Hvad er der galt med dig? Okay, du bliver væk fra din familie og skal finde hjem. Kom så ... NU skal du læse bogen! Bogen!!!! Ikke bagsideteksten. Hvad sker der for dig?!!!Hvis du ikke kommer i gang med bogen nu, spoiler jeg slutningen!!! Du er selv ude om det! Det ender med ... at du IKKE klarer den. Eller måske at du klarer den ... jeg mener ... det kommer jo an på, hvad du gør! Læs nu bare bogen!
Du ved, det sker hver sommer. Men INTET kan forberede dig på zombie-sæsonen!Hver sommer vender den samme blodige katastrofe tilbage til Californien. Byer evakueres. Bygninger ødelægges. Nogen mister livet.Zombierne træder pludselig op af havet, endnu større og mere skræmmende end før. HumaniTeam lover, at deres nye Cloudbuster-raketter kan tilintetgøre dem. Men Regina, Oliver og Joule ved, at de kun gør zombierne stærkere. Kan de forhindre verdens undergang?ZOMBIE SEASON er en serie om muterende ondskab, venskab og mod. DØDVANDE er ANDEN bog i serien.
I denne Smart Book er du en vaskeægte pirat. Tag med på et hæsblæsende eventyr på Sydhavet og se om du kan blive Verdens Bedste Pirat. Kaptajn Dødskægs skat er forsvundet og hvis du finder den bliver du RIG!Scan bogens billeder med din smartphone eller tablet, og løs de spændende opgaver eller kæmp mod seje modstandere. Bogen kan kun læses sammen med appen og man kan ikke bruge appen uden at læse bogen! Bøgerne i serien er uafhængige, og den sjette bog i Peasoup universet er skrevet til børn fra 9+
Du ved, det sker hver sommer. Men INTET kan forberede dig på zombie-sæsonen!Hver sommer vender den samme blodige katastrofe tilbage til Californien. Byer evakueres. Bygninger ødelægges. Nogen mister livet.Zombierne er tilbage, og de er begyndt at udvise en ny, foruroligende adfærd. De vokser og muterer på måder, ingen kan forudse. Joule, Regina og Oliver må kæmpe deres egen kamp, for hvem kan de egentlig stole på? Snart er det for sent.ZOMBIE SEASON er en serie om muterende ondskab, venskab og mod. RØD SOMMER er første bog i serien.
Nomineret til SPILPRISEN 2024! Bedste Børnebog og Bedste Fortæling. I denne Smart Book er du en Lurendrejer, der med snilde og behændighed skal finde ud af hvad der er galt i Udenby. Kludderkongen kontrollerer alle Udenbys borgere, og du er den eneste der kan gøre noget ved det. Snig dig rundt i Udenbys gader, eller tag på opdagelsen i de mørke kloakker under byen. Scan bogens billeder med din smartphone eller tablet, og løs de spændende opgaver eller kæmp mod seje modstandere. Bogen kan kun læses sammen med appen og man kan ikke bruge appen uden at læse bogen! Bøgerne i serien er uafhængige, og den femte bog i Peasoup universet er skrevet til børn fra 9+
Et interaktivt gysereventyr for frygtløse børn!Med en blanding af uhyggelige og virkelig sjove historier om den lille onde bog, som så gerne vil blive en stor ond bog. Med de matematiske opgaver samt gåder bliver læseren ført gennem bogen og er med til at bestemme, hvordan handlingen skal udvikle sig.Det er en sjov, uhyggelig og ganske anderledes bog, for dem der kan lide gyser-historier og gåde-løsning. Thomas Hussungs streg passer rigtigt godt til indholdet. En virkelig fin, spændende, solid og anderledes bog. Anbefales varmt til indkøb.Lektørudtalelsen på første bind i serien
T¿puna Rock is a tale of two teenage siblings raised in Canada by their M¿ori mother and Canadian father. While on vacation in Aotearoa New Zealand, their borrowed sloop is disabled in a storm with only the two teens aboard. Having lost their navigation gear, after six days adrift with no sense of direction, they beach their damaged boat on a desolate 'rock'. With no idea where they are and their boat damaged beyond repair, the teens recognize that they cannot save themselves unless they listen to the spirits of their Polynesian ancestors. Recalling knowledge shared by their M¿ori grandparents and basic science and mathematics, the protagonists reinvent enough traditional non-instrument navigation to determine where they are, design and build a boat and plot a course to sail one thousand kilometres back to Aotearoa after more than three months on their 'rock'.T¿puna Rock is written to appeal to a broad range of ages, including secondary-school students among whom engagement in science and mathematics is often declining, particularly among indigenous students. The reader becomes invested in the protagonists and their situation on a purely human level in the novel's first two chapters. In subsequent chapters the protagonists come to understand and value ancestral knowledge in the context of modern science and mathematics. In the process, the teens teach each other, and the reader.
Third graders Rowen and Ella take you on another adventure to find a gem that allegedly grants one wish to the person holding it. Fresh out of their karate dojo, they board their boat and set sail to retrieve the magical red crystal. But danger lurks around nearly every corner, and the wizard, Zebo, and his army of robots, electrical toys, and pets won't make taking it easy! Only YOU can guide them to the gemstone they seek!The Wishing Gem (The Choice is Yours: Book Two) is a fun, full-color, interactive standalone adventure where you can choose your path. It features multiple endings, so it can be enjoyed again and again. With bright colors and lots of art, it is a favorite with fans of the Geronimo Stilton books or the classic, beloved original Choose Your Own Adventure series. This book is suitable for both boys and girls. It is chock-full of robot guards, wizards, robot kittens, karate, magical orbs, and lots of lava!The Choice Is Yours is a full-color adventure series starring two third-grade twins. This series is made for kids 7-12. Each adventure contains mild danger and wacky characters, kooky villains, and helpful pets.The Choice Is Yours books can be enjoyed multiple times and feature wildly different paths full of riddles and options that empower a young reader to make wise decisions early, gently illustrating every choice has a consequence or reward. This can be an excellent lesson for a young person to subconsciously absorb while enjoying an action-packed adventure.Book Three: Escape From Sugarland releases in the summer of 2024 by Rusty Ogre Publishing.
Tæl, fløjt, klap, vend, drej og meget, meget mere i denne sjove og interaktive billedbog med den frække hvalp fra 101 Dalmatinere.Mød Kvik!Han laver lidt ballade i den her bog – sammen med sine 98 søskende.Se, om du kan finde ham i hvalpeflokken. Du må både fløjte, klappe, vende og dreje for at fange ham. Skynd dig, inden han spiser bogen!Fra ca. 3 år.
"A quietly astonishing delight unfurls for those who take the time to look beneath the surface."--Kirkus Reviews The world is full of signals, some imperceptible to the eyes of those who didn't learn to see them. That is the heart of Natura, the inaugural bilingual title from Tapioca Stories, where the reader is invited on a journey of discovery. Presented in both English and Spanish, the invisible waits to be revealed on each page--in the leaves, the trees, and the secrets of this metaphorical forest. The lyrical voice resounds with tranquility, offering us a quiet vision of the fleeting miracles of birds, spiderwebs, and deer hidden amid the foliage. It is only through the searching gaze of a child that we can perceive these hidden marvels, capturing their brief existence, for a moment, in our retinas. A monochrome, Prussian blue world expands with great delicacy in the illustrations, tracing shapes, patterns, and silences across each page. The nearly fantastical setting is explored from different perspectives, unveiling the various viewpoints from which these tiny, timid creatures emerge into sight. Overall, this book masterfully achieves a rhythmic harmony between text and illustrations, fostering a profound, impactful reading experience. Here, the silence throbs with vitality and revelation, cultivating the impression that everything within this forest is in suspense. At first sight, it appears to be empty, but when you hold the pages up to the light, another universe is revealed... The ingenious technique of magenta-printed images inside the pages creates a series of astonishing surprises. These are special moments when the reader realizes that what initially appeared to be an empty world is, in fact, brimming with life. Natura is an outstanding book that employs different techniques and intertwines dual narratives to encourage the reader to observe their surroundings with a fresh perspective. The minimalist aesthetic enhances the book's expressive power, sending shivers down the reader's spine as they are overwhelmed by the inimitable sensation that comes with making a connection with the natural world.
Bold neon colors, bright patterns, and tons of tactile elements make this a visual treat for artists of all ages! Once arranged--and rearranged--it will sit comfortably on a bookshelf or stand confidently on display. A book that's a kaleidoscope of the imagination to encourage readers to look, reflect, play. . . and create!
This adventure story follows Christopher through the perils of a Dark and Scary Forest when he encounters many weird and wild creatures who try to eliminate him. He runs into a beautiful girl, Kiara, and he tries to help her but she gets kidnapped by an unknown force. They both find out that things are not always as they seem.
T¿puna Rock is a tale of two teenage siblings raised in Canada by their M¿ori mother and Canadian father. While on vacation in Aotearoa New Zealand, their borrowed sloop is disabled in a storm with only the two teens aboard. Having lost their navigation gear, after six days adrift with no sense of direction, they beach their damaged boat on a desolate 'rock'. With no idea where they are and their boat damaged beyond repair, the teens recognize that they cannot save themselves unless they listen to the spirits of their Polynesian ancestors. Recalling knowledge shared by their M¿ori grandparents and basic science and mathematics, the protagonists reinvent enough traditional non-instrument navigation to determine where they are, design and build a boat and plot a course to sail one thousand kilometres back to Aotearoa after more than three months on their 'rock'.T¿puna Rock is written to appeal to a broad range of ages, including secondary-school students among whom engagement in science and mathematics is often declining, particularly among indigenous students. The reader becomes invested in the protagonists and their situation on a purely human level in the novel's first two chapters. In subsequent chapters the protagonists come to understand and value ancestral knowledge in the context of modern science and mathematics. In the process, the teens teach each other, and the reader.
♥ Save Princess Elenor held captive in a Castle by the "Faceless Queen" known as the "Robin of Death". In order to save her, you will have to use your wits to solve many riddles. ♥
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.