Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Denne lærebog er henvendt til videregående uddannelser og praktikere. Bogen er en guide til, hvordan virksomheder kan forbedre deres forretningsprocesser for hermed at opnå forretningsmæssige gevinster. Bogen er struktureret efter det generelle forløb, som procesforbedringsprojekter følger. Herunder gennemgås blandt andet emnerne: procesdiagramteknikker, mapping af IT-systemer, masterdata management, procesmåling, strategier for procesforbedringer, informationsteknologi, projektledelse, projektevaluering.
Det danske erhvervslandskab består i stort omfang af små og mellemstore virksomheder. Denne bog beskæftiger sig med, hvordan praktikere i disse virksomheder kan styrke konkurrenceevnen ved bedre udnyttelse af IT-systemer. Forfatterne gennemgår IT-implementeringsprojekter via en fasemodel, der indeholder: Behovserkendelse, forberedelse, gennemførelse, indkøring og drift. Bogen præsenterer typiske udfordringer, som opstår i de forskellige faser, og den vil guide dig gennem disse udfordringer med læringspunkter, der stammer fra både teori og praksis. Læs blandt andet om at:Se IT-systemer som et middel til at skabe forretning frem for blot som en omkostning.Bruge tilstrækkelig tid til at forstå de nuværende forretningsprocesser.Være opmærksom på den latente konflikt mellem drift og udvikling.Identificere én eller flere ildsjæle og dyrke dem.Det er målet med bogen at styrke IT-implementeringsprojekter i små og mellemstore virksomheder.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.