Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.
The book presents a perspective for the future development of logistics, especially in a European context. The structure is a flow from inbound to reserve logistics with emphasis on logistics development as well as transportation and information systems. The aim of the book is strategic, both external and internal. Special emphasis is on the many new and important field of logistics management. Some descriptions are on a more general level, while others look more closely at special logistics activities as part of a supply chain.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.