Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Der findes kun én version af dig. Til gengæld kan der findes mange fortællinger om dig. Nogle af dem bidrager positivt til din selvforståelse; andre arbejder direkte imod dig og det, du tror på. I denne bog får du konkrete værktøjer til at skabe din egen fortælling med kant og autenticitet, så den flugter med dine ambitioner og dit livssyn.Jeg tror på, at kreativitet, produktivitet og resultater bliver bedre, når du bringer din passion i spil. Derfor går min tilgang ud på at skabe en professionel og personlig fortælling med afsæt i netop det, du gør bedst.En række personer bidrager med perspektiver til din inspiration * Thomas Zoëga Ramsøy * Esben Dalgaard Andersen * Charlotte Alexandra Pedersen * Louise Busch Storgaard * Jonathan Richter * Kenth Kærhøg.Helle Rosendahl (f. 1985) har finpudset sine bedste tips fra ti års arbejde med strategisk rådgivning af talspersoner og ledere i blandt andet Mærsk og Microsoft og samlet dem i bogen Storytelling - hvad er din fortælling? Personlig branding reshaped. Hun er stifter af Storytelling Akademiet www.storytellingakademiet.com
I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række inspirerende cases og får deres bedste anbefalinger. Bogen inddrager den nyeste forskning på tværs af kommunikation, marketing, ledelse og adfærdsdesign, og du lærer, hvordan du bringer metoden ind i hverdagen med nogle få greb.Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme. Bogen giver svar på:- Hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen.- Hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, og hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling.- Hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.
Der er én ting, der kendetegner succesfulde virksomheder. De er drevet af eminente storytellers. I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række inspirerende cases og får deres bedste anbefalinger. Bogen inddrager den nyeste forskning på tværs af kommunikation, marketing, ledelse og adfærdsdesign, og du lærer, hvordan du bringer metoden ind i hverdagen med nogle få greb.Denne bog er til dig, der søger konkret viden om storytelling i praksis, og som ønsker håndgribelige værktøjer, du kan tage i brug med det samme.Bogen giver svar på, hvordan nogle virksomheder lykkes med at skabe stærke fortællinger, der giver følgeskab og kan aflæses på bundlinjen. Du kan også læse, hvilke typer af fortællinger enhver virksomhed bør arbejde med, hvorfor de er relevante på forskellige stadier af virksomhedens udvikling, hvorfor en guldfisk skal kunne forstå virksomhedens fortælling, og hvordan en fortælling skal skæres, så den kan stå på bagsiden af en æske tyggegummi.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.