Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Jacob Johansen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Jacob Johansen
    103,95 - 247,95 kr.

    Alle er enige om, at stærk innovation og forandring bør tænkes outside-in. Alligevel er der meget få, der magter at lede og innovere ud fra et konsekvent outside-in-fokus. I stedet forfalder de fleste til at lade sig styre af interne konventioner, egne behov og en akkumuleret frygt for at bryde med best practice. På trods af de bedste intentioner må langt de fleste ledere erkende, at de hver dag leder deres organisationer indefra og ud.At omfavne og fastholde et konsekvent outside-in-perspektiv er den vigtigste udfordring i business i de kommende år. Fra kunde til bruger giver læseren det fundament og de redskaber, det kræver.Bogen bygger på Jacob Johansens hands-on-erfaringer fra frontlinjen i international innovation, transformation og digitalisering hos nogle af verdens største virksomheder. I et direkte og floskelfrit sprog får læseren de idéer og værktøjer, der er nødvendige forat se på sin business fra en helt ny vinkel – og gøre den klar til fremtidens brugere.International foredragsturnéJacob Johansens principper og idéer er efterspurgte i udlandet, og i forbindelse med lanceringen af bogen tager han på en international turné, der også omfatter en række foredrag i Danmark. Derudover er han på vej med sin egen dedikerede YouTube-kanal med ugentlige interviews og samtaler om temaerne i Fra kunde til bruger.Bogen udkommer samtidig på engelsk til det internationale marked.

  • - - crack the most significant challenge in business
    af Jacob Johansen
    242,95 kr.

  • - crack the most significant challenge in business
    af Jacob Johansen
    103,95 - 247,95 kr.

    Engelsk version af "Fra kunde til bruger". Opdateret præsentationstekst på engelsk følger snarest.Alle er enige om, at stærk innovation og forandring bør tænkes outside-in. Alligevel er der meget få, der magter at lede og innovere ud fra et konsekvent outside-in-fokus. I stedet forfalder de fleste til at lade sig styre af interne konventioner, egne behov og en akkumuleret frygt for at bryde med best practice. På trods af de bedste intentioner må langt de fleste ledere erkende, at de hver dag leder deres organisationer indefra og ud.At omfavne og fastholde et konsekvent outside-in-perspektiv er den vigtigste udfordring i business i de kommende år. Fra kunde til bruger giver læseren det fundament og de redskaber, det kræver.Bogen bygger på Jacob Johansens hands-on-erfaringer fra frontlinjen i international innovation, transformation og digitalisering hos nogle af verdens største virksomheder. I et direkte og floskelfrit sprog får læseren de idéer og værktøjer, der er nødvendige forat se på sin business fra en helt ny vinkel – og gøre den klar til fremtidens brugere.International foredragsturnéJacob Johansens principper og idéer er efterspurgte i udlandet, og i forbindelse med lanceringen af bogen tager han på en international turné, der også omfatter en række foredrag i Danmark. Derudover er han på vej med sin egen dedikerede YouTube-kanal med ugentlige interviews og samtaler om temaerne i Fra kunde til bruger.Bogen udkommer samtidig på engelsk til det internationale marked.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.