Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Bøger af JAN STENTOFT

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan skaber du konkurrencekraft
    af POUL BREIL-HANSEN, JAN STENTOFT & EINAR SCHOLTE
    248,95 kr.

    Denne bog er en opskriftsbog, som visionære supply chain- og topledere kan anvende til at vende værdi-kæden fra at være en reaktiv operationel funktion til at blive en proaktiv strategisk funktion, der skaber succes for bundlinjen, toplinjen, lederne selv og virksomhedens netværk.”Den stærke værdikæde” sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S.”Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra”. Michael Svane, direktør, DI Transport. ”Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden”.Niels Duedahl, adm. direktør, SE.”Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for”.Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S.”Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!”Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.

  • Spar 10%
    - Sources for Competitive Advantages
    af Ole Stegmann Mikkelsen, JAN STENTOFT & Christopher Rajkumar
    566,95 kr.

    This textbook is a comprehensive introduction to how supply chain management (SCM) makes important contributions in creating competitive advantages.Managing global supply chain has become one of the contemporary key business issues. In 16 chapters, this book discusses the answers and perspectives that can be used to develop effective and efficient solutions in supply chains from an applied perspective. Topics include, among others, SCM strategy, performance management, digital supply chains, Sales & Operations Planning, supply chain design, strategic sourcing, supply chain innovation and human aspects of SCM.Of particular importance in this book, is the presentation of a wide range of normative models and theories which are of significant value to masters, MBA and undergraduate level students, although practitioners will also find the textbook helpful in addressing everyday problems in supply chains. The content of this book is relevant not only for manufacturers but also for other industries such as retailing and service companies as well as the public sector. Finally, the theoretical part of the textbook is supplemented with exemplary cases from various Danish organizations that are dealing with some of the key issues in SCM presented in this book.

  • af Anders Haug & JAN STENTOFT
    368,95 kr.

    Denne lærebog er henvendt til videregående uddannelser og praktikere. Bogen er en guide til, hvordan virksomheder kan forbedre deres forretningsprocesser for hermed at opnå forretningsmæssige gevinster. Bogen er struktureret efter det generelle forløb, som procesforbedringsprojekter følger. Herunder gennemgås blandt andet emnerne: procesdiagramteknikker, mapping af IT-systemer, masterdata management, procesmåling, strategier for procesforbedringer, informationsteknologi, projektledelse, projektevaluering.

  • - Sådan skaber du konkurrencekraft
    af POUL BREIL-HANSEN, JAN STENTOFT & EINAR SCHOLTE
    198,95 kr.

    Denne bog er en opskriftsbog, som visionære supply chain- og topledere kan anvende til at vende værdi-kæden fra at være en reaktiv operationel funktion til at blive en proaktiv strategisk funktion, der skaber succes for bundlinjen, toplinjen, lederne selv og virksomhedens netværk. "Den stærke værdikæde" sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S. "Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra". Michael Svane, direktør, DI Transport. "Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden". Niels Duedahl, adm. direktør, SE. "Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for". Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S. "Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!" Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.