Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Opgavebog for kreative tænkere er et springbræt til alle, der ønsker at blive bedre til at tænke kreativt. Bogen er fyldt med aktiviteter, sjove udfordringer og anderledes opgaver designet til at forbedre din kreativitet. Efter træningen vil du oplever, at det bliver lettere at finde pÃ¥ nye ideer og skabe innovative løsninger, især nÃ¥r du stÃ¥r med udfordringer, der kræver nytænkning. Det gælder uanset om det er pÃ¥ jobbet, pÃ¥ uddannelse eller i livet. Bogen giver dig: 40 opgaver til at styrke din kreativitet Indsigt og træning i at se sammenhænge Opgaver, der leder til originale ideer Timevis af sjov Â
"Opgavebog for små kreative tænkere" er fuld af sjove opgaver og spændende udfordringer, der er designet til at styrke børns evne til at tænke kreativt. Målgruppen er børn i alderen 4 til 12 år.Bogen træner barnet til at få mange ideer og se nye sammenhænge. Det gælder for både børn og voksne, at når vi træner vores evne til at se sammenhænge, så træner vi samtidig vores evne til finde på og se nye muligheder. Ideen er enkel. Ligesom vi kan træne vores muskler, kan vi træne vores hjerne. Jo mere vi træner, jo bedre bliver vi.Børn er naturligt kreative, men ofte lægger de det mere og mere fra sig, jo ældre de bliver. Opgaverne i denne bog hjælper børn til at blive endnu bedre kreative tænkere, få masser af ideer, tænke ud af boksen, bruge deres vidunderlige fantasi og ha' det sjovt. Bogen indeholder:40 opgaver der forbedre børns kreativitetØvelser i at se nye sammenhængeUnderholdende hjernegymnastikMange timer med sjove aktiviteter
By enhancing your ability to identify connections, you can enhance your creativity. This exercise book strengthens your ability to recognise connections. The exercises are based on the theory of the book The Secret of the Highly Creative Thinker, as well as observations in neuroscience, and seventy years of creativity studies.
Her er bogen til art directors og alle dem, der drømmer om at blive det."Grundbog for Art Directors" er en samling af råd, regler og retningslinjer for at lave god kreativ kommunikation. Målet er at højne kreativiteten og skabe relevante, originale og inspirerende løsninger, der ikke tidligere er set.Da originale løsninger ofte er fantastiske, netop fordi de bryder reglerne og går imod konventionerne, er denne bog et godt udgangspunkt. Det er en absolut fordel at kende reglerne, når man vil bryde dem.Bogens hovedkapitler:Art directors værktøjskasseDen kreative procesMedierPå bureauetWebsites & awards
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.