Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Drilleri eller mobning – giver det mening at definere forskellen, når det er børnehavebørn, vi taler om? Kan små børn bevidst og systematisk udelukke andre børn fra fællesskabet? Og hvad stiller man op som professionel, hvis det sker?De senere år har der været øget fokus på mobning – også i børnehavesammenhæng. I denne bog belyser danske og norske forskere og praktikere mobning som et socialt fænomen i børnehaven. Mobning kan vokse frem gennem dynamikker i børnegruppen og etablere fastlåste positioner som ‘mobber’ og ‘offer’, der kan have store konsekvenser for børnenes liv og velbefindende. Bogen er rettet mod studerende og professionelle, som arbejder med børn i førskolealderen og giver konkrete forslag til, hvordan man kan tage fat på antimobbearbejdet i børnehaven.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.