Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Hvordan kan man som pædagog i børnehaven arbejde med de mange intelligensers teori?I den konkrete pædagogiske praksis betyder arbejdet med de mange intelligenser først og fremmest:- at alle intelligenser er ligeværdige- at styrke de svage intelligenser via de stærke- at arbejde med "Barnets bog" og "Barnets akriv"- at have en positiv tilgang til børnene - at arbejde med "den gode stol"- at tage udgangspunkt i hvad børnene kan i stedet for at finde deres fejl Forfatterne præsenterer konkrete erfaringer og ideer fra Børnehaven Andedammen i Vorbasse og Børnehaven Bullerbassen i Billund.Pædagogerne har, foruden at implementere de mange intelligenser i daginstitutionen, også skulle opbygge et fælles fundament og et fælles sprog om værdier og indhold i det daglige pædagogiske arbejde.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.