Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Marit J. Bruhn-Petersen Andersen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Lotte Hyldgaard Smidt & mfl.
    217,95 kr.

    Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:• Situationsanalyse• Overordnet strategi• Målsætninger, målgrupper og positionering• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)• Marketing-mix 2 (promotion)• Evaluering/kontrol af effektLæremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.