Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Du kan da bare lave en app! Det kan vel ikke være så svært? Eller kan det? Hvad skal der egentlig til? Hvordan gør man? Hvor starter man? Hvad er vigtigt? Hvad er faldgruberne? Og hvad koster det? Spørgsmålene tårner sig op, men idéen består. Så hvad gør du? Vi har skrevet denne bog til dig, som har en idé til en app, som måske er kørt fast i arbejdet med en, eller som gerne vil snuse lidt til, hvad det vil sige bare at lave en app . Bogen er let at læse og fyldt med konkrete værktøjer, modeller og tips, så den både egner sig til praktisk brug og til undervisning i digital konceptudvikling og innovation. Bogen afspejler en app-produktions avancerede, multidisciplinære proces. Vores håb med bogen er, at du kan få et godt grundlag for at forstå hele processen, så du kan komme godt fra start med din idé til en app og dermed øge dine chancer for at lykkes med at føre din idé ud i livet.
So, you want to make an app? It can't be that difficult, right? How do you do it? Where do you start? What s important? What are the pitfalls? And how much does it cost? The questions quickly pile up, yet your idea remains. So, what do you do? We have written this book for those who have an idea for an app, those who are stuck or those who would simply like to better understand what it means to just make an app . The book is easy to read and filled with concrete tools, models and tips for practical usage as well as for teaching in digital concept development and innovation. The book reflects the advanced and multidisciplinary process of app development. We hope this book will give you a solid understanding of the entire process from idea to app so you can get off to a great start and thereby increase your chances of success when turning your idea into reality!
Startup! kan bruges som en slags roadmap, som du kan følge på din vej fra ide til realiseret virkelighed.Startup! henvender sig til uddannelser, hvor entreprenørskab indgår. Bogen har en meget praktisk tilgang til entreprenørskab ud fra devisen om, at det skal prøves fremfor at læses.Startup! er let læst og let tilgængelig. Den svære opgave er at integrere den relativt enkle teori med det praktiske - altså at gøre det. Al erfaring viser, at man skal "have hånden på kogepladen" for at lære entreprenørskab. Derfor henvender Startup! sig også til dig, der måske kunne tænke dig at starte noget op eller som er relativt nystartet.
Innovation – når ideer skaber værdi er en anderledes og særdeles praksisnær bog til faget innovation, som lægger sig op ad læreplanen for innovation på C-niveau på ungdomsuddannelserne hhx, htx, stx samt hf. Den er bygget op, så den følger ungdomsuddannelsernes mesterskab i iværksætteri, Company Programme, og den proces, man skal igennem for at gøre idé til virkelighed.Innovation – når ideer skaber værdi tager udgangspunkt i aktuelle og virkelighedsnære problemstillinger. Bogen introducerer centrale innovationsmodeller og er rig på praktiske eksempler og øvelser. Desuden præsenteres en række cases om unge iværksættere og deres virksomheder. Bagest findes en alfabetisk oversigt over 50 centrale og kendte innovationsbegreber med tilhørende beskrivelser.Innovation – når ideer skaber værdi er let og indbydende at gå til med appetitlig grafik og illustrationer, konkrete værktøjer, modeller og tips. Bogen egner sig både til undervisningsbrug og til praktisk indføring i innovation.
Feedback og refleksion er en lærerhenvendt udgivelse, der indeholder en række forslag til brug af feedback i undervisningen og eksempler på læringsprodukter.Udgivelsen henvender sig til lærere, som arbejder med nyere undervisningsformer. Udgivelsen beskriver følgende temaer: Peer to peer feedback, video feedback, vlogging og læringsprodukt/-dokument.Udgivelsen indeholder også en række cases, som bygger på konkrete erfaringer med brug af feedbackformer i 1.-, 2.- og 3. g klasser i dansk, engelsk, historie, samfundsfag og mediefag.
I en tid hvor post-faktuel politik og alternative sandheder præger mediernes dagsorden, er det vigtigere end nogensinde at kunne vurdere kvaliteten af fakta.Tal og køn bruger køn som tværsnit på samfundsudviklingen gennem de seneste 100 år i Danmark.Udgivelsen er bygget op om en række historisk funderede artikler, som alle bygger på statistisk materiale. Artiklerne kobles med samfundsfag og matematik, og eleverne lærer at afprøve påstande og forforståelser gennem brug af både samfundsfaglige og matematiske metoder.I materialets mange øvelser lærer eleverne at bruge statistiske værktøjer som basis for en kvalificering af deres argumentation.Tal og køn iBog® er blevet til i samarbejde med Kvinfo – Danmarks videns- og udviklingscenter for køn, ligestilling og mangfoldighed.
En bog med 50 spil og boldlege, der lærer eleverne de grundlæggende kompetencer og færdigheder i boldspil.Boldbasis er boldspilsaktiviteter, der har fokus på introducerende læring. Det en god metode til at integrere øvede og nybegyndere i boldspil. Bogen fokuserer på den brede spilforståelse og muligheden for at få indsigt i de forskellige boldspils kompleksitet.I tekst og diagrammer forklarer og gennemgår forfatterne de mange muligheder i boldspil og udlægger undervisningsmetoden på en måde, så den erfarne lærer får ny inspiration og den nye lærer får konkrete metoder og undervisningstip.Den er skrevet til ungdomsuddannelserne, men kan også bruges på idrætshøjskoler, efterskoler og på idræt på de videregående uddannelser.Michael Thing er cand.mag. i idræt og historie. Han underviser ved Københavns Åbne Gymnasium.Lone Friis Thing er cand.scient. i idræt og biologi. Hun er lektor og studieleder ved Institut for Idræt, Københavns Universitet.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.