Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
God ledelse og god intern kommunikation kan i dag måles direkte påbundlinjen og vil være at finde blandt de vigtigste indsatsområder forvirksomheder både nu og i fremtiden. Beslutningen om at arbejde strategisk med den interne kommunikation kræver prioritering, dedikerede ressourcer og engagement fra ledelsen, og alle erfaringer viser, at en seriøs indsats betaler sig.Måske står du foran opgaven med at skulle mobilisere og strukturereden interne kommunikation helt fra bunden. Eller måske har du behovfor at give den interne kommunikation i dit hus et servicetjek. Måske giver internationaliseringen nye udfordringer til kommunikationen i dinvirksomhed. Uanset hvad, så kan denne bog bidrage med viden og nyttige værktøjer samt inspiration til udvikling og videreudvikling af den interne kommunikation som en strategisk drivkraft i hverdagen.Ud over at beskæftige sig med kommunikationsstrategier kommer bogen ind på anvendelsen af intranet og medarbejderblad,
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.