Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Udgivelsen her er en yderst skarp og gennemarbejdet, præcis og praktisk anvendelig indføring i, hvorledes man via telemarketing kan opbygge et potentielt marked. Bogens indhold er en udførlig redegørelse for en metode, som med fordel kan tilegnes, hvis man gerne vil skille sig ud fra alle de andre, der ringer ud i telemarketingsammenhæng. Metodens afsæt og formål er at foretage uopfordret kontakt til et potentielt marked og i processen at opbygge og bevare så mange konstruktive og frugtbare dialoger som muligt, som i sidste ende kan give flest mulige nye kunder. Metoden bygger på at foretage bevidste valg gennem hele processen, som sørger for, at alt i tilgangen til markedet differentierer sig markant fra de fleste andre uopfordrede kontakters måde at gøre tingene på. Pernille Holm har via bl.a. sin metode løbende skabt solide og veldokumenterede resultater, som altid har ligget usædvanligt højt på alle de parametre, man kan måles på indenfor telemarketing.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.