Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer til hvordan servicesamtalen kan føre til et mersalg.Det kræver store investeringer i markedsføring, at få en kunde til at henvende sig – og herefter kræver det en god salgsindsats, at få solgt sit produkt. Men mange kunder kontakter selv virksomheden i forbindelse med deres efterspørgsel af service – helt uden at virksomhederne markedsfører sig. Servicemedarbejderen har dermed en central rolle i kontakten til kunden - og virksomheden en oplagt mulighed for salg uden omkostningstung markedsføring.Som servicemedarbejder betragter man sig sjældent som sælger. Man ekspederer, servicerer og giver råd. Men allerede i servicesamtalen har man sat en række mekanismer i gang, der potentielt kan føre til et salg. Det er disse mekanismer, og hvordan de kan anvendes effektivt, der er denne bogs fokus.Salg i serviceorganisationer henvender sig til medarbejdere, ledere, instruktører og andre interessenter, der til dagligt befinder sig i den mentale zone mellem service og salg. Bogen er praksisorienteret opbygget i et samspil mellem teori, praksis, eksempler og opgaver, og indeholder desuden en hel række konkrete redskaber til at tackle udfordringerne ved salg i serviceorganisationer.
”Bogen her er en praktisk guide til alle, der arbejder med at skabe bedre økonomi i den lokale forening.Du får erfaringer fra andre foreninger, der med succes har skabt en god økonomi, og du får konkrete værktøjer, som du hurtigt kan tilpasse, så de passer til netop jeres forening. Værktøjer du nemt kan bruge på jeres næste bestyrelsesmøde.Målgruppen er frivillige fra små og mellemstore lokale foreninger, hvor 5.000 - 100.000 kr. vil gøre en forskel.”
Her i bogen får du viden om, hvad der skal til, for at ikke-frivillige bliver frivillige i den lokale spejdergruppe.Du får også erfaringer fra lokale foreninger i hele landet, så vi kan lære af hinanden.Endelig får du også en masse konkrete værktøjer og opgaver, som du kan bruge i jeres egen bestyrelse, så I får succes med jeres rekruttering af frivillige.
Her i bogen får du viden om, hvad der skal til, for at ikke-frivillige bliver frivillige i den lokale forening.Du får også erfaringer fra lokale foreninger i hele landet, så vi kan lære af hinanden.Endelig får du også en masse konkrete værktøjer og opgaver, som du kan bruge i jeres egen bestyrelse, så I får succes med jeres rekruttering af frivillige.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.