Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Philip Munch

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Klaus Fog, Christian Budtz & Philip Munch
    358,95 kr.

    Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.

  • - branding in practice
    af Klaus Fog, Christian Budtz & Baris Yakaboylu
    257,95 kr.

  • - Branding in Practice
    af Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch & mfl.
    604,95 - 820,95 kr.

    In its second edition this successful book presents ten new case studies of branding in practice. Written by practitioners, it teaches and inspires students and professionals to use storytelling as a strategic tool for releasing any company's brand potential.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.