Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Trine-Maria Kristensen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Gitte Rose, Trine-Maria Kristensen, Rikke Dinnetz, mfl.
    385,95 kr.

    Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier.Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases. Sociale medier henvender sig til to overordnede målgrupper: dem, der har brug for at danne sig det store overblik over mediernes baggrund og forskelligartede styrker og svagheder (som for eksempel undervisere og instruktører), og dem, der overvejer at anvende en eller flere sociale medieplatforme i praksis. I otte kapitler gennemgår lærebogen:• Sociale medier – en introduktion• Analyse af sociale medier• Social media-strategi• Ledelse i en 2 .0-verden• Brand communities• Møder mellem mennesker – offline og online• Markedsføring på sociale medier• Nyhedsformidling på sociale medierBogen er rettet mod erhvervsuddannelse og videreuddannelse og passer bl.a. til Akademiuddannelsen i Sociale medier. Den passer desuden til læreruddannelsen samt tilvalgsfag i Medier ved universitetet.

  • af Trine-Maria Kristensen
    72,95 kr.

    Bruger du for meget tid på de sociale medier? Eller gør din familie? Synes du, at dine venner deler mærkelige ting? Trine-Maria Kristensens bog får dig til at reflektere over, hvornår sociale medier er gavnlige og hjælpsomme. Eller hvornår de suger din energi eller opmærksomhed uden at give dig nok igen.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.