Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKETMød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er. ”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.” Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling. Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder. Den talfikserede leder er på vej udDette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det: ”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.” - Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder: Teori og baggrundsviden om hvorfor, hvordan og hvornår strategiske historier virker.Et helt nyt profil-værktøj baseret på kunstens og inspirationens ni muser.Konkrete øvelser og gode råd til virksomheder, der vil forsøge sig med de professionelle fortællinger.15 casestories fra virksomheder så forskellige som: Geranium, Forsvaret, Danica Pension, Naviair, Thise Mejeri, Københavns Kommune/Realdania, Stauning Whisky, Carl Hansen & Søn, edgemo a/s, Folketinget, HOFOR, Struers og Veolia Water Technologies AB.En mulighed for at blive klogere på forretningen, dens mennesker og de værdier, der giver mening i hverdagen – både for ledere, kunder og medarbejdere. Vigtige værktøjer til at finde og formidle den purpose-fortælling, som EU nu kræver at større, samfundsvæsentlige virksomheder har styr på. En ny lov, der træder i kraft fra årsskiftet og går under navnet: Sustainable Corporate Governance. Læs med mobiltelefonen i håndenSom noget helt nyt inden for litteraturens verden opfordrer denne bog dig til at læse med mobiltelefonen i hånden! Værket indeholder nemlig et sidespor af QR-koder, der giver dig mulighed for at se, høre, dufte, dykke ned i og opleve sidernes eksempler, statistiske materiale og gode digitaliserede historier i takt med at de bliver fortalt.
NB: INKLUSIV PORTALADGANG: Højtlæste historier, sjove opgaver og svedige aktiviteter ... både før, under og efter besøget på Kronborg. Opgaver etc. kan downloades direkte fra sitet i printvenligt A4-format. Få adgangskode tilsendt efter bogkøb, ved at skrive til info@getajour.dk. Se sitet og bliv inspireret her: www.kronborgstories.comDu bliver klogere, når du bruger dine sanserVi inviterer legeglade børn og voksne med ind i et univers af farvestrålende fortællinger, sjove opgaver og svedige aktiviteter - alle sammen udlevet i selskab med et af Danmarkshistoriens vigtigste slotte: Kronborg. "Kronborgfortællinger for børn og barnlige sjæle" er en sanselig oplevelse. En mulighed for at lege dig klogere i selskab med konger, dronninger, slaver, hekse og mange andre personer fra slottets historie. Dine forældre vil måske kalde den en ‘Grønspætte-bog', fordi det var den slags bøger, de legede med, da de var små. Dengang Playstation, Insta og YouTube slet ikke fandtes. Men for os er det andet og mere end det. Det er nemlig en bog med sjove lege, bloddryppende historier, underholdende aktiviteter og lærerige små finurligheder, som du kan nyde i timevis. Riv, bid, duft og klipSiderne bugner af 'Kronborgfortællinger', og bogen er lavet, så du kan rive, bide, vride, tegne og klippe i den – og så er den interesseret i at lokke dig en tur op på slottet i Helsingør for at bruge den som skattekort, legekammerat og den der sjove lærer, som du glemmer tiden i selskab med. Dens indhold består af fjorten spændende historier fra Kronborgs 600 år - og mere end 50 sanseaktiverende opgaver, lege og alkymistiske forsøg. Og pssst! … Bliver du ‘hooked’, så hører der en hjemmeside (www.kronborgstories.com) og et 'Aktivitetshæfte' med. En hjemmeside med højtlæsning og udvalgte lege - samt et hæfte med flere opgaver, der klæder dig og din voksne på med endnu mere viden og spas.)
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.