Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Marker Kommunikation

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Nøglen til den gode pressedækning ligger i at forstå, hvordan kulturjournalisterne tænker
    af Lasse Marker & Søren Mikael Rasmussen
    218,95 kr.

    Kulturelskeren og vagthunden er to typer af kulturjournalister, som du skal lære at kende, hvis du vil have dine kulturhistorier i medierne. I bogen tager den tidl. chef for DR Kultur, Søren Mikael Rasmussen, og den tidl. radiovært på P1, Lasse Marker, dig med ind i hovedet på landets kulturjournalister og afslører alle deres hemmeligheder, der afgør, om din historie kommer i medierne eller ender i skraldespanden. Meget pressearbejde i kulturlivet er i dag præget af en række misforståelser, som gør, at mange gode historier og mange vigtige dagsordener ikke bliver hørt. Målet med bogen er at aflive disse myter og give dig konkrete redskaber og råd til, hvordan dit pressearbejde bliver mere professionelt og effektivt. Bogens hovedpointe er, at nøglen til den gode pressedækning ligger i at forstå, hvordan kulturjournalisterne tænker. Kender du journalistens selvforståelse, interesser, arbejdsdag og krav til, hvad ”den gode historie” skal indeholde, så vil du være langt tættere på at få den mediedækning, som du ønsker. Bogen giver også konkrete råd til, hvordan du optræder i medierne, hvordan du skaber en offentlig profil, der kan brande både dig og din kulturinstitution, samt hvordan du bør håndtere en mediekrise, hvis du havner i modvind. Bogen giver dig et førstehåndskendskab til, hvordan livet ser ud bag tæppet på mediescenen. Og den giver dig chancen for at mestre spillet, så du kan sætte dine egne dagsordener i offentligheden.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.