Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Ildmesteren - Smart Book, en Augmented Reality læseoplevelse. 96 sider fyldt med opgaver og en spændende historie. Som Førsteelev hos Ildmesteren, skal man hjælpe til, da magien bliver forurenet med en særlig form for Sjælemagi. Bogen består af en masse små kapitler, hvor læseren vælger sin vej gennem historien. Hver gang man møder et magisk symbol, kan man scanne bogen med sin smartphone. En eventyrlig ny oplevelse at læse bøger Gratis app
DYSTERDRAGEN - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. I den tredje bog i Smart Book serien, er du en Sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist og et skjold tager du på eventyr i Peasoup universet. Du vælger din egen vej gennem historien, hvor den grumme Dysterdrage truer den lille landsby Tilfeldia, hvis den ikke får nok guld. Tag med i de dybe huler, bekæmp monstre og find spændende skatte. Som noget nyt har vi designet et sejt kampsystem der interagerer mellem bog og app. Bogen henvender sig til 8-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
ÆRKEMESTERTÅRNET - Smart Book Ærkemestertårnet er anden bog i Smart Book serien. Du er helten i din egen historie og vælger hvordan din historie skal være, ved selv at vælge din vej gennem bogens kapitler. Bogen er fyldt med spændende logiske opgaver, der løses ved at scanne bogens billeder med din smartphone. I denne historie skal du hjælpe Mestrene i Magtens Cirkel med at bekæmpe Sjælemagien, som kontrolleres af Den onde troldmand Nexus. Du er FørsteElev hos Ildmesteren og I er sammen taget til Ærkemestertårnet, for at tage kampen op mod Nexus. Undervejs i historien skal du samle magiske formularer og genstande, der kan hjælpe dig i denne kamp. Ærkemestertårnet giver Nexus kontrol over magien, og du må derfor forsøge at ændre tårnets magiske symboler for at have en bedre chance mod Sjælemesteren. I din historie kan du møde sjove troldmænd, spændende udfordringer og mystiske logik-opgaver, der giver en helt ny og anderledes læseoplevelse. Bogen henvender sig til 8-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
Vidundersværdet - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. I den fjerde bog i Smart Book serien, er du en sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist tager du på eventyr i Peasoup universet. Du vælger din egen vej gennem historien. Tag på et spændende eventyr, hvor du løser opgaver, bekæmper monstre og finder spændende skatte.Bogen henvender sig til 9-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
I denne Smart Book er du en vaskeægte pirat. Tag med på et hæsblæsende eventyr på Sydhavet og se om du kan blive Verdens Bedste Pirat. Kaptajn Dødskægs skat er forsvundet og hvis du finder den bliver du RIG!Scan bogens billeder med din smartphone eller tablet, og løs de spændende opgaver eller kæmp mod seje modstandere. Bogen kan kun læses sammen med appen og man kan ikke bruge appen uden at læse bogen! Bøgerne i serien er uafhængige, og den sjette bog i Peasoup universet er skrevet til børn fra 9+
Nomineret til SPILPRISEN 2024! Bedste Børnebog og Bedste Fortæling. I denne Smart Book er du en Lurendrejer, der med snilde og behændighed skal finde ud af hvad der er galt i Udenby. Kludderkongen kontrollerer alle Udenbys borgere, og du er den eneste der kan gøre noget ved det. Snig dig rundt i Udenbys gader, eller tag på opdagelsen i de mørke kloakker under byen. Scan bogens billeder med din smartphone eller tablet, og løs de spændende opgaver eller kæmp mod seje modstandere. Bogen kan kun læses sammen med appen og man kan ikke bruge appen uden at læse bogen! Bøgerne i serien er uafhængige, og den femte bog i Peasoup universet er skrevet til børn fra 9+
The Wonder Sword - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. I den fjerde bog i Smart Book serien, er du en sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist tager du på eventyr i Peasoup universet.Denne bog er en engelsk udgave af Vidundersværdet.Du vælger din egen vej gennem historien. Tag på et spændende eventyr, hvor du løser opgaver, bekæmper monstre og finder spændende skatte.Bogen henvender sig til 9-13 årige læsere og deres forældre.Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
The Gloom Dragon - Smart Book, er en Augmented Reality læseoplevelse. Bogen er en engelsk version af Dysterdragen.I denne Smart Book, er du en Sværdsvinger. Udstyret med det magiske sværd Rilgist og et skjold tager du på eventyr i Peasoup universet. Du vælger din egen vej gennem historien, hvor den grumme Dysterdrage truer den lille landsby Tilfeldia, hvis den ikke får nok guld. Tag med i de dybe huler, bekæmp monstre og find spændende skatte. Som noget nyt har vi designet et sejt kampsystem der interagerer mellem bog og app. Bogen henvender sig til 8-13 årige læsere og deres forældre. Der medfølger en gratis app, som kan downloades fra Google Play, eller Apples Appstore.
”Pingvinen Jack på Blåbotternes Planet” er en fortælling om Jack, en lille opfindsom pingvin, der får en stor opskriftsbog af sin oldemor til sin 5-års fødselsdag. I opskriftsbogen finder Jack og hans bedste ven, Enhjørningen Unni, en stor tegning af solen, stjernerne og en helt særlig planet; Blåbotternes Planet. Jack er nysgerrig på planeten og bygger derfor en raket, som han flyver afsted i. På sit eventyr lærer Jack at tale blåbotternes sprog, han får en blåbotven (det er Blåbotten Benny), og han møder både søde og sure politimonstre (det søde monster hedder Kirsten), pizzamanden, Julemanden og Julemandens slikbutik. Undervejs på denne rejse bygger og opfinder Jack en masse ting. Bagerst i bogen kan du også bygge og opfinde ting, du kan lære blåbotternes sprog at kende og få din egen blåbotven! Bogen kombinerer leg og læring for målgruppen 4-8 år og lader dem stifte bekendtskab med både konstruktion, problemløsning og meget mere.
Denne malebog er noget helt særligt, for når man har malet kan man få tegningerne til at blive levende! Ved hjælp af en app, kan du scanne dine tegninger med din smartphone eller tablet - og så animeres tegningerne med dine farver på! Vi har kombineret opgavebog, malebog, læsning og Smart Book til en super spændende ny type malebog!Målgruppe fra 6 årDen GRATIS app, kan downloades til både Google Play, eller App Store, og virker på de fleste nyere telefoner eller tablets.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.