Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Advertising and Consumer Culture in China - Hongmei Li - Bog

indgår i China Today serien

Bag om Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780745671178
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 24. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x151x33 mm.
  • Vægt:
  • 434 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Brugerbedømmelser af Advertising and Consumer Culture in China



Find lignende bøger
Bogen Advertising and Consumer Culture in China findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.