Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture - Shawan M. Worsley - Bog

Bag om Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture

Analyzes black cultural representations that appropriate anti-black stereotypes. This work furthers our understanding of the historical circumstances that are influencing contemporary representations of black subjects that are purposefully derogatory and documents the consequences of these images.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415804868
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 142
  • Udgivet:
  • 19. august 2009
  • Størrelse:
  • 152x229x15 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture

Analyzes black cultural representations that appropriate anti-black stereotypes. This work furthers our understanding of the historical circumstances that are influencing contemporary representations of black subjects that are purposefully derogatory and documents the consequences of these images.

Brugerbedømmelser af Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture



Find lignende bøger
Bogen Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.