Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries - Leora Hadas - Bog

- Selling Genius

Bag om Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367356514
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 196
  • Udgivet:
  • 2. juli 2020
  • Størrelse:
  • 242x160x20 mm.
  • Vægt:
  • 458 g.
  • 2-4 uger.
  • 25. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Brugerbedømmelser af Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries



Find lignende bøger
Bogen Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.