Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger i KRABAT Letlæst serien

Filter
Filter
Sorter efterSorter Serie rækkefølge
  • af Jeanne Goldbech
    257,95 kr.

    Forfatter: Jeanne GoldbechForsideillustrator: Rikke Ella AndrupLæs første kapitler på forlagets hjemmeside https://forlagetkrabat.dk/boeger/”Hold dog op, du har alt, Sia. Du har en sød familie. Venner.” Lasses stemme knækker.”Du aner ikke en skid om min familie!” hvæser Sia. Lasse er misundelig på Sias almindelige liv.Hendes almindelige familie.Hendes almindelige hjerne. Men Sias liv er slet ikke så almindeligt, som Lasse tror. Letlæsning for ungeLix 14Om bogenLasse og Sia går i klasse sammen. Lasse har et temperament, som han har svært ved at styre. Det fører til at mange i klassen har svært ved at være sammen med ham. Men Sia forstår ham og vil gerne være venner. Lasse tror, han er den eneste, der har det svært. Men Sia har også problemer. De handler om familien derhjemme og er ikke nogle, andre kender til.

  • af Kirsten Hansen
    62,95 - 197,95 kr.

    Jeg har holdt Vejle ud i et år.Nu vil jeg have mit liv tilbage. Alma hader Vejle og sit liv. Næsten lige så meget som hun hader sin papsøster, Kat. Men Alma har en plan.Hun vil have et nyt liv.På efter-skolen Højly. På Højly møder hun Johan med de grønne øjne. Hun får nye venner.Og måske kan hun få hovedrollen i skolens musical? Almas plan ser ud til at virke.Hun er så færdig med Kat og Vejle. Problemet er bare, at Kat ikke er færdig med Alma. Letlæsning for unge Lix 12

  • af Lea Landgreen
    262,95 kr.

    Forfatter Lea LandgreenForside af Rikke Ella AndrupLæs de første kapitler på forlagets hjemmeside https://forlagetkrabat.dk/boeger/ Ude på gaden er der stille og mørkt.Kun en gammel lygtepæl oplyser vores ansigter.”Slip mig,” brøler Noah, da jeg tager hans hånd.”Noah!” Jeg prøver at holde fast i ham.Han skubber mig væk og løfter hånden … Ida er kæreste med den populære Noah.Han ser drøn godt ud, og Ida er smask-forelsket.Ida er meget heldig. Det ved hun godt.Alligevel er det ikke alt ved Noah, der er perfekt. Faktisk langt fra.Til en fest går alt galt. Letlæsning for unge Lix 15Om bogenTil unge som vil læse om forelskelse, jalousi og svære forhold, der ikke er ligeværdige. Denne bog handler om en dreng, der er voldelig i forholdet med en pige. Hun må samle alt sit mod for endelig at komme ud af det.Målgruppe: fra 13 år

  • af Gudrun Østergaard
    247,95 kr.

    Forfatter: Gudrun ØstergaardForsideillustrator: Rikke Ella AndrupLæs første kapitler på forlagets hjemmeside https://forlagetkrabat.dk/boeger/Jon drejer ind bag en mur. De har ikke opdaget ham. Han holder sin riffel parat. Hvis bare han kan finde den sidste. Han klatrer op ad en stige. Oppe på taget lægger han sig fladt ned. Han maver sig hen til kanten. Dér! I en smal gyde får han øje på ham. Det er de andres scout. Yes! Nu har han hele deres trio: en scout, en baiter og en sniper.Jon og Khalil er vilde med at spille Trio Unite. En dag starter en ny pige i deres klasse. Iryna er flygtet fra sit hjemland. Hun elsker også at game. Men er skydespil en god idé, når man kommer fra et land i krig? Letlæsning for unge Lix 12

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.