Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.
Die fortschreitende Digitalisierung beeinflusst zunehmend unser Kaufverhalten. Die Veränderungen stellen den Handel vor neue Herausforderungen. Inzwischen haben fast alle großen Handelsketten ihre Vertriebskanäle um Online-Shops erweitert. Welche Modelle des Kaufentscheidungsprozesses gibt es? Welche Faktoren beeinflussen das Konsumentenverhalten? Welche Auswirkungen durch fehlende Online-Präsenz lassen sich während der einzelnen Phasen des Kaufentscheidungsprozesses identifizieren?Anhand des österreichischen Sportartikelhandels identifiziert Nico Schörgendorfer mögliche Auswirkungen fehlender Online-Präsenz auf die Customer Journey. Dazu untersucht er das Verhalten der Kunden während der einzelnen Phasen des Kaufentscheidungsprozesses und prüft den Einfluss fehlender digitaler Angebote auf den Verlauf der Customer Journey. Aus dem Inhalt:- Internet;- Digitalisierung;- Einzelhandel;- Online-Umsätze;- Kaufverhalten
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.