Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Online markedsføring - Den store grundbog af Jakob Hebsgaard

Online markedsføring - Den store grundbog

Bag om Online markedsføring - Den store grundbog

Din praktiske guide til online markedsføring Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis duer ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start. For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve? Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktiskguide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. I bogen vil du bl.a. lære om: Online annoncering i Google AdsSøgemaskineoptimering (SEO)Webanalyse og trafikmåling i Google AnalyticsKonverteringsoptimering og brugervenlighedMarkedsføring på de sociale medierKundeloyalitet og e-mail markedsføringStrategiske råd om online markedsføring… og meget mere. ”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra Kursusfabrikken.dk, og den bliver brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799760589
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 472
  • Udgivet:
  • 29. September 2021
  • Udgave:
  • 6
  • Størrelse:
  • 158x231x29 mm.
  • Vægt:
  • 805 g.
  • 442,95 kr.
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-2 hverdage
  • 10. December 2021
Beskrivelse af Online markedsføring - Den store grundbog
Din praktiske guide til online markedsføring

Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis duer ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start.

For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve?

Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktiskguide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring.
I bogen vil du bl.a. lære om:
Online annoncering i Google AdsSøgemaskineoptimering (SEO)Webanalyse og trafikmåling i Google AnalyticsKonverteringsoptimering og brugervenlighedMarkedsføring på de sociale medierKundeloyalitet og e-mail markedsføringStrategiske råd om online markedsføring… og meget mere.

”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra Kursusfabrikken.dk, og den bliver brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.
Brugerbedømmelser af Online markedsføring - Den store grundbog


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.