Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Online markedsføring - Den store grundbog - Jakob Hebsgaard

Bag om Online markedsføring - Den store grundbog

Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799760589
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 472
  • Udgivet:
  • 29. September 2021
  • Udgave:
  • 6
  • Størrelse:
  • 158x231x29 mm.
  • Vægt:
  • 805 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 28. Marts 2023
På lager

Normalpris

Fordelspris

Beskrivelse af Online markedsføring - Den store grundbog

Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:- Online annoncering med Google AdWords- Søgemaskineoptimering- Webanalyse i Google Analytics- Konverteringsoptimering- Sociale medier- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring- Strategiske råd om online markedsføring…og meget mere.Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

Forlagets beskrivelse af Online markedsføring - Den store grundbog

”Online Markedsføring – Den store grundbog” - din praktiske guide til online markedsføring Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år, og det er derfor nødvendigt at holde sig opdateret, hvis man vil følge med. Hvis du er ny inden for området, kan det være svært at vide, hvor du skal starte - for hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” hjælper vi dig med at komme sikkert fra start!

Bogen er en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. Du kan læse hele bogen fra første til sidste side – eller bruge den som et overskueligt opslagsværk, hvor du bl.a. finder svar på spørgsmål som ”Hvordan kommer jeg på side 1 på Google? Hvordan får jeg annoncer på Google? Hvordan ved jeg, om besøgende kan finde rundt på min hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og ”Hvordan får jeg succes med vores e-mail markedsføring?”

I bogen vil du bl.a. lære om:
- Online annoncering i Google Ads
- Søgemaskineoptimering (SEO
- Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics
- Konverteringsoptimering og brugervenlighed
- Markedsføring på de sociale medier
- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring
- Strategiske råd om online markedsføring
- … og meget mere.

Bogen henvender sig både til dig, der allerede har erfaring med online markedsføring og ønsker at holde dig opdateret, og til dig, der er ny på området eller studerende. Efter du har læst bogen, vil du have en masse viden og håndgribelige værktøjer til at forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.

”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra virksomheden Kursusfabrikken, og den er i årevis blevet brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler.

Brugerbedømmelser af Online markedsføring - Den store grundbog



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.