Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Jamaica - Bog

- Reimagining a National Image and Identity

Bag om Brand Jamaica

Brand Jamaica is an empirical look at Jamaica's postindependence national image and global brand from multidisciplinary perspectives that interrogate various aspects of Jamaican national identity and the dominant paradigm that shaped it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781496200563
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 1. december 2019
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brand Jamaica

Brand Jamaica is an empirical look at Jamaica's postindependence national image and global brand from multidisciplinary perspectives that interrogate various aspects of Jamaican national identity and the dominant paradigm that shaped it.

Brugerbedømmelser af Brand Jamaica



Find lignende bøger
Bogen Brand Jamaica findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.