Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Celebrity Fashion Marketing - Angela Lee - Bog

Bag om Celebrity Fashion Marketing

This book explores the concept of the celebrity as a human fashion brand, and the effectiveness of the celebrity in promoting fashions and shaping the identity and decisions of fashion consumers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9781032007359
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 130
  • Udgivet:
  • 21. Februar 2023
  • Størrelse:
  • 246x11x174 mm.
  • Vægt:
  • 304 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Celebrity Fashion Marketing

This book explores the concept of the celebrity as a human fashion brand, and the effectiveness of the celebrity in promoting fashions and shaping the identity and decisions of fashion consumers.

Brugerbedømmelser af Celebrity Fashion Marketing



Find lignende bøger
Bogen Celebrity Fashion Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.