Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy - Ilan Alon - Bog

indgår i Non-Series serien

Bag om Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy

As China's markets evolve, marketing strategy must adapt to meet changing circumstances.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567205879
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 30. marts 2003
  • Størrelse:
  • 231x155x33 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy

As China's markets evolve, marketing strategy must adapt to meet changing circumstances.

Brugerbedømmelser af Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.