Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Commercial Culture - Leo Bogart - Bog

- The Media System and the Public Interest

Bag om Commercial Culture

This critique of the American commercial media comes from a writer who has wide experience in both the media business and in academia. Bogart explores how commercial demands affect the substance and form of American media, and argues that the future of the media should not be left to market forces.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138520790
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 3. januar 2018
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Commercial Culture

This critique of the American commercial media comes from a writer who has wide experience in both the media business and in academia. Bogart explores how commercial demands affect the substance and form of American media, and argues that the future of the media should not be left to market forces.

Brugerbedømmelser af Commercial Culture



Find lignende bøger
Bogen Commercial Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.