Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Communication Perspectives on Popular Culture - Andrew F. Herrmann - Bog

Bag om Communication Perspectives on Popular Culture

This book explores new and emerging ways to approach popular culture-from case studies to emerging theories-and examines how popular culture, media, and communication influence our everyday lives.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498523943
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 290
  • Udgivet:
  • 23. maj 2018
  • Størrelse:
  • 152x220x22 mm.
  • Vægt:
  • 431 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Communication Perspectives on Popular Culture

This book explores new and emerging ways to approach popular culture-from case studies to emerging theories-and examines how popular culture, media, and communication influence our everyday lives.

Brugerbedømmelser af Communication Perspectives on Popular Culture



Find lignende bøger
Bogen Communication Perspectives on Popular Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.