Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Cultures of Commodity Branding - Bog

Bag om Cultures of Commodity Branding

The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781598745429
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 267
  • Udgivet:
  • 31. august 2012
  • Størrelse:
  • 157x226x17 mm.
  • Vægt:
  • 428 g.
  • 2-4 uger.
  • 26. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Cultures of Commodity Branding

The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.

Brugerbedømmelser af Cultures of Commodity Branding



Find lignende bøger
Bogen Cultures of Commodity Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.