Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Elemente Einer Soziologie Der Wirtschaftswerbung - Lars Clausen - Bog

Bag om Elemente Einer Soziologie Der Wirtschaftswerbung

Interessen . . . . . . 50 1. Apparate und Sanktionen. 50 2. Interessengespann oder -konflikt? . 54 C. öKONOMISCHE WERBUNG UND UMWORBENER 60 I.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783663004790
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 144
  • Udgivet:
  • 1. januar 1964
  • Udgave:
  • 1964
  • Størrelse:
  • 244x170x8 mm.
  • Vægt:
  • 245 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Elemente Einer Soziologie Der Wirtschaftswerbung

Interessen . . . . . . 50 1. Apparate und Sanktionen. 50 2. Interessengespann oder -konflikt? . 54 C. öKONOMISCHE WERBUNG UND UMWORBENER 60 I.

Brugerbedømmelser af Elemente Einer Soziologie Der Wirtschaftswerbung



Find lignende bøger
Bogen Elemente Einer Soziologie Der Wirtschaftswerbung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.