Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Alberte Hall

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Facebook og LinkedIn
    af Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm & Alberte Hall
    268,95 kr.

    Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksemplerBogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.