Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Introduktion til markedsføring på sociale medier af Kenneth Dosanjh

Introduktion til markedsføring på sociale medier - Bog

- Facebook og LinkedIn

Bag om Introduktion til markedsføring på sociale medier

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige. Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741278360
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 27. Juli 2020
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x242x11 mm.
  • Vægt:
  • 376 g.
  • 252,95 kr.
  • 39,99 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-3 hverdage
  • 3. August 2021
Beskrivelse af Introduktion til markedsføring på sociale medier
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
principperne for influencer-markedsføring
metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Brugerbedømmelser af Introduktion til markedsføring på sociale medier


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.