Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Birte Ravn Østergaard

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Morten Haase, Michael Bregendahl, René Mortensen & mfl.
    797,95 kr.

    Med Marketing B & A1 får du en grundbog med den teori og de modeller, du har brug for i din undervisning i afsætning. Bogen rummer materiale målrettet mod B-niveau, som er identisk med første del af A-niveau. Strukturen følger den nye læreplan.Udgivelsen er en appetitlig og veloplagt introduktion til afsætning. Materialet er gennemrevideret med mange nye billeder samt aktuelle og praksisnære eksempler, som er integreret i den teoretiske gennemgang. Desuden er materialet opdateret med den nyeste teori.Materialet sælges også i iBogen Marketing, hvor du desuden finder opgaver, videoer og interaktiviteter.

  • - En teori- og værktøjsbog om innovation
    af Kirsten Frandsen & Birte Ravn Østergaard
    291,95 - 492,95 kr.

    Heureka! præsenterer en række grundlæggende teorier og værktøjer til udvikling af idéer, produkter og virksomheder.Vi har alle prøvet det – at man tænker: ”Dét kunne være rigtig smart” eller ”Sådan kunne man løse problemet”. Men det er de færreste af os, der i praksis forfølger idéen, og sætter den i værk. Somme tider er ideen så besnærende simpel, andre gange er det så vanskeligt, og man prøver forgæves i månedsvis eller længere endnu, før det begynder at lykkes. At finde og virkeliggøre de gode ideer, og at udvikle forbedringer til det, der allerede findes, er hvad innovation handler om.

  • af Morten Haase, Michael Bregendahl, René Mortensen & mfl.
    483,95 kr.

    Marketing A2 - en grundbog til afsætning følger fagets kernestofområder og ligger så tæt som muligt op ad undervisningsvejledningens værktøjskasse.De enkelte kapitler er tænkt som moduler, så stoffet kan gennemgås i den rækkefølge, som den enkelte lærer finder hensigtsmæssig – alt efter studieretning og ud fra elevernes forudsætninger og interesser.Selve kapitlerne er korte og præcise, så der kan arbejdes med sammenhænge mellem de enkelte stofområder, og så eleverne får overblik over de overordnededele.Alle begreber, teorier og modeller forklares på en pædagogisk måde, ligesom der er praktiske eksempler fra danske og internationale virksomheder. Centrale begreber er fremhævet med fed skrift, så det er hurtigt at få overblik over fagets terminologi.Vær opmærksom på, at kapitlerne er fortløbende nummereret til A-niveau, og at A-niveauet starter med kapitel 9, da bogen bygger videre på B-niveauet. Endvidere er der huller i kapitelnummereringen for A-niveau. Fx gennemgåes Pris til B-niveau i kapitel 18, mens A-niveau bygges ovenpå i kapitel 19 Pris i internationalt perspektiv – som altså kun findes i Marketing A2.Marketing A2 - en grundbog til afsætning er en fortsættelse af Marketing - grundforløb og Marketing B & A1. I Marketing A2 findes stoffet til A-niveau, og materialet fra alle tre bøger indgår i iBogen Marketing, som også rummer opgaver og cases.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.