Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Brenda Taggart

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Søren Smidt, Suzanne Krogh, Bodil Høyer Damsgaard, mfl.
    314,95 kr.

    Forældresamarbejde om hjemmelæringsmiljøer formidler viden og erfaringer fra både forskning og praksis om, hvorfor hjemmelæringsmiljøer er en væsentlig del af det samlede forældresamarbejde, hvad begrebet dækker over i en professionel kontekst, og hvordan samarbejdet kan gribes an i praksis. Forældresamarbejde har traditionelt set haft fokus på de forældrerettede aktiviteter, der foregår i dagtilbuddet. Forskning viser imidlertid, at det gavner børnene, når samarbejdet udvides til også at omfatte børnenes læring derhjemme. Det handler ikke om at give forældrene lektier for eller blande sig i opdragelsen, men om at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring og vise, hvordan det også kan understøttes derhjemme. Det handler samtidig om at inddrage forældrenes værdifulde input i det pædagogiske arbejde i dagtilbuddet. Bogens formål er at give nogle bud på, hvordan dagtilbud kan skabe et gensidigt, respektfuldt samarbejde med forældre om hjemmelæringsmiljøer på en måde, der hjælper til at fremme alle børns trivsel, læring, udvikling og dannelse. Bogen er redigeret af Stine Elverkilde med bidrag fra Brenda Taggart, Bodil Høyer Damsgaard, Betina Byriell Larsen, Maibritt Iversen, Kristina Avenstrup og Sine Hudecek, Suzanne Krogh og Søren Smidt samt Justin Markussen-Brown.

  • af Søren Smidt, Suzanne Krogh, Bodil Høyer Damsgaard, mfl.
    397,95 kr.

    Forældresamarbejde om hjemmelæringsmiljøer formidler viden og erfaringer fra både forskning og praksis om, hvorfor hjemmelæringsmiljøer er en væsentlig del af det samlede forældresamarbejde, hvad begrebet dækker over i en professionel kontekst, og hvordan samarbejdet kan gribes an i praksis. Forældresamarbejde har traditionelt set haft fokus på de forældrerettede aktiviteter, der foregår i dagtilbuddet. Forskning viser imidlertid, at det gavner børnene, når samarbejdet udvides til også at omfatte børnenes læring derhjemme. Det handler ikke om at give forældrene lektier for eller blande sig i opdragelsen, men om at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring og vise, hvordan det også kan understøttes derhjemme. Det handler samtidig om at inddrage forældrenes værdifulde input i det pædagogiske arbejde i dagtilbuddet. Bogens formål er at give nogle bud på, hvordan dagtilbud kan skabe et gensidigt, respektfuldt samarbejde med forældre om hjemmelæringsmiljøer på en måde, der hjælper til at fremme alle børns trivsel, læring, udvikling og dannelse. Bogen er redigeret af Stine Elverkilde med bidrag fra Brenda Taggart, Bodil Høyer Damsgaard, Betina Byriell Larsen, Maibritt Iversen, Kristina Avenstrup og Sine Hudecek, Suzanne Krogh og Søren Smidt samt Justin Markussen-Brown.

  • af Iram Siraj-Blatchford, Kathy Sylva & Brenda Taggart
    178,95 kr.

    This is the third edition of the "e;ECERS-E"e;, formerly called "e;Assessing Quality in the Early Years: Early Childhood Environment Rating Scale"e; ("e;ECERS-E"e;). The ECERS-E is an instrument for measuring quality in literacy, numeracy, science and diversity as observable in pre-school in relation to child cognitive and social/behavioural developmental outcomes for children age 3-5. This new update of the 2003 publication has more extensive notes, derived from feedback from extensive use of the instrument by practitioners in hundreds of settings and from local authority early years specialists. The ECERS-E complements the Early Childhood Rating Scales-Revised (ECERS-R), an internationally recognised measure of quality in education and care. Originally devised as a research tool, the scales are used increasingly by Local Authorities during audits to determine and improve the quality of provision, and by practitioners seeking to improve their practice through professional development. This practical handbook offers detailed guidance on providing a quality environment in which young children and their learning can flourish. Kathy Sylva is Professor of Educational Psychology at University of Oxford. She has researched extensively in the education and care of young children. Iram Siraj-Blatchford is Professor of Early Childhood at the Institute of Education, University of London. Her research interests include early childhood curriculum and pedagogy. She has published widely on issues of Early Childhood quality and equality. Brenda Taggart is the Research Co-ordinator of the Effective Pre-school, Primary and Secondary Education (EPPSE) project at the Institute of Education, University of London. Her background is in primary education and research.

  • - The Four Curricular Subscales Extension to the Early Childhood Environment Rating Scale (ECERS-R)
    af Iram Siraj-Blatchford, Kathy Sylva & Brenda Taggart
    367,95 kr.

    Provides an easy-to-use instrument for measuring quality in literacy, mathematics, science, and diversity as observable in pre-school settings. The domains within the scales bear important relationships to children's (age 3-5) cognitive and social/behavioural developmental outcomes. The ECERS-E complements ECERS-R, an internationally recognized measure of quality in education and care.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.