Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
BEMÆRK NY UDGAVE ISBN: 9788778537713 Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer til til at revolutionere brancher. Vi taler om det som medierne har valgt at kalde for deleøkonomien. For de uindviede handler det om at dele links på nettet. For de indviede handler det om at dele ressourcer, kompetencer, kapital, brands og teknologi for at skabe nye forretningsmæssige muligheder - og trusler. Uanset hvad vi vælger at kalde det ruller udviklingen afsted i et tempo der kan få selv de mest garvede venturekapitalister til at få åndenød. Og så er det at topledelsen i de etablerede virksomheder skal sætte begrebet på observationslisten. For den udvikling der sker kan og vil få konsekvenser for mange brancher. Og der er stor chance for at din er med. I denne bog folder forfatterne begrebet deleøkonomi ud for toplederne og ledelsen i danske virksomheder; Hvad er deleøkonomi? Hvad betyder det? Hvordan skal man forholde sig til det? Og hvilke brancher bliver ramt af det? Bogen er et must for topledelsen i danske virksomheder.
De digitale intelligenser har været undervejs i mange årtier. Men nu har de for alvor fået deres folkelige gennembrud. I 2023 var flere af dem i stand til at løse intelligens- og kreativitetstests væsentligt bedre end end de fleste mennesker. 2023 blev også året hvor de erhvervede en slags ytringsfrihed.Med AI Strategi - drejebog for digital intelligens, sætter Jesper Bove-Nielsen scenen for forretningsmæssig og strategisk anvendelse af digital intelligens i bred forstand. Det er ikke en bog om ChatGPT eller "prompt-engineering" - men en ledelses- og strategibog der sætter læseren i stand til at forstå, forklare og søsætte en strategi for digital intelligens for virksomheden.Bogen er både tankevækkende og dyb, provokerende og praktisk. Den er sprængfyldt med modeller der kan benyttes til at sætte strategiarbejdet i gang i såvel store som mindre virksomheder.
Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer den til at revolutionere brancher. Vi taler om det, som medierne har valgt at kalde for deleøkonomien. For de uindviede handler det om at dele links på nettet. For de indviede handler det om at dele ressourcer, kompetencer, kapital, brands og teknologi for at skabe nye forretningsmæssige muligheder – og trusler.Uanset hvad vi vælger at kalde det, ruller udviklingen afsted i et tempo, der kan få selv de mest garvede venturekapitalister til at få åndenød. Og så er det, at topledelsen i de etablerede virksomheder skal sætte begrebet på observationslisten. For den udvikling, der sker, kan og vil få konsekvenser for mange brancher. Og der er stor chance for, at din er med.I denne bog folder forfatterne begrebet deleøkonomi ud for toplederne og ledelsen i danske virksomheder; Hvad er deleøkonomi? Hvad betyder det? Hvordan skal man forholde sig til det? Og hvilke brancher bliver ramt af det? Bogen er et must for topledelsen i danske virksomheder.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.