Bag om Den nye deleøkonomi
Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer til til at revolutionere brancher. Vi taler om det som medierne har valgt at kalde for deleøkonomien. For de uindviede handler det om at dele links på nettet. For de indviede handler det om at dele ressourcer, kompetencer, kapital, brands og teknologi for at skabe nye forretningsmæssige muligheder - og trusler. Uanset hvad vi vælger at kalde det ruller udviklingen afsted i et tempo der kan få selv de mest garvede venturekapitalister til at få åndenød. Og så er det at topledelsen i de etablerede virksomheder skal sætte begrebet på observationslisten. For den udvikling der sker kan og vil få konsekvenser for mange brancher. Og der er stor chance for at din er med. I denne bog folder forfatterne begrebet deleøkonomi ud for toplederne og ledelsen i danske virksomheder; Hvad er deleøkonomi? Hvad betyder det? Hvordan skal man forholde sig til det? Og hvilke brancher bliver ramt af det? Bogen er et must for topledelsen i danske virksomheder.
Inkluderer gratis online adgang til bogen.
Vis mere