Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Markus Voeth

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Die Hierarchische Individualisierte Limit Conjoint-Analyse (HILCA)
    af Markus Voeth
    713,95 kr.

    Markus Voeth entwickelt eine neue Conjoint-Variante, die Hierarchische Individualisierte Limit Conjoint-Analyse (HILCA), mit deren Hilfe eine Vielzahl von Nutzendimensionen erfasst und reales Kaufverhalten zutreffender analysiert und prognostiziert werden kann.

  • - Die Fallstudie Peter Pollmann http://peter-pollmann.de
    af Robert Wilken, Uta Herbst, Markus Voeth & mfl.
    370,95 kr.

  • af Joachim Buschken, Markus Voeth & Klaus Backhaus
    1.046,95 kr.

    International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets?

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.