Udvidet returret til d. 31. januar 2025

International Marketing - Joachim Buschken - Bog

Bag om International Marketing

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets?

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333963883
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 480
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x26 mm.
  • Vægt:
  • 735 g.
  • 2-4 uger.
  • 26. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af International Marketing

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets?

Brugerbedømmelser af International Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.