Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Martin Georg Houlberg Jensen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - ... jeg vil BARE, LIGE, HURTIGT gerne bruge ...
    af Martin Jensen & Martin Georg Houlberg Jensen
    70,95 - 98,95 kr.

    Excel til rapporter, statistik, cockpit, overblik, planlægning, storskærm, kioskvisning, automation og og og ... Om at gøre regnearket til et værktøj der kan meget mere. Om automation, fejlminimering, forenkling, processer og at gøre det umulige muligt.

  • - Excel til andet end forretningsprocesser og andre seriøse - og mere almindelige - anvendelser
    af Martin Georg Houlberg Jensen
    69,50 - 98,95 kr.

    Excel til andet end forretningsprocesser og andre seriøse - og mere almindelige - anvendelser Om at gøre regnearket til et værktøj der kan meget mere Om nye ideer, sjove indfald og at gøre det umulige muligt I denne omgang gælder det alt andet end noget seriøst, for ja, Excel kan sagtens benyttes til en masse underholdning og ikke kun anvendes forretningsmæssigt. Man skal nok være lidt ekstra vild med - eller skør med - Excel, kodning og at fordybe sig i denne tekniske og måske nok lidt smånørdede verden. Men når det er på plads, er der masser af sjove muligheder lige ved hånden. Formålet er stadig - ligesom de tidligere hæfter - at tænke alternativt, kigge udover hvad der i dag er muligt eller tænkeligt, og overgå det.

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    428,95 kr.

    Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.Se mere her: https://crmmanager.dk/succes/Dette finder du i bogen:- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet- sådan får man hele organisationen med- sådan vælges det rigtige CRM-system- mulighederne i CRM-universet- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.Udgivet af Varius Business - under Polyteknisk Forlag.Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.Om forfatteren:Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte Civilingeniør i Systemudvikling med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    318,95 kr.

    Til den kommende eller voksende leder af enhver art med fokus på menneskene på holdet, deres evner, egenskaber og motivationer, hvad de kan og vil, hvordan I sammen får det bedste og sjoveste ud af tiden sammen – og af hinanden.Og til medarbejderen, der ønsker at se livet fra en leders synspunkt, måske for at snuse til en mulig karrierevej, for at forberede dig, for at se om dette er en verden for dig, for at forstå, for at blive inspireret.Gennem interviews med 10 erhvervsledere i kombination med forfatterens egne erfaringer og holdninger efter 20 år som leder, samt teoretiske og empiriske kilder, deles erfaringer, opstilles teser og konklusioner, samt gives eksempler, øvelser og værktøjer til at forstå, skabe og udvikle lederrollen.Selvom denne bogs primære fokus er egentlig personaleledelse, behandles også beslægtede områder som matrix-ledelse, projektledelse, forandringsledelse, selvledelse og tilmed kunde-ledelse. Dette da alle disse ledelsesdiscipliner hænger sammen og bygger på en række fundamentale forudsætninger og tilgange, som her kortlægges.Anmelderne siger blandt andet:”… interessant og vedkommende …””… meget gennemarbejdet og er spændende …””… fornuftige pointer …””… et stort og grundigt arbejde …”Inspiration til dig som leder, som medarbejder, som menneske

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    128,95 - 133,95 kr.

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    98,95 - 103,95 kr.

  • - Excel til skabeloner til salgsprocesser, tilbud, ordrer, sagsmapper, mødereferater, med optimering, forenkling og og og ...
    af Martin Jensen & Martin Georg Houlberg Jensen
    70,95 - 98,95 kr.

    Excel til rapporter, statistik, cockpit, overblik, planlægning, storskærm, kioskvisning, automation og og og ... Om at gøre regnearket til et værktøj der kan meget mere. Om automation, fejlminimering, forenkling, processer og at gøre det umulige muligt. Eksemplerne har oftest de store baggrunde: at forenkle for at sparre tid og penge, strømline samt sikre og løfte medarbejderglæden og så er der bare rigtig meget fornuft i at gøre tingene smartere, samt opnå alle disse og mange flere fordele. En anden årsag kan nemlig være at vi på denne måde kan tænke alternativt, kigge udover hvad der i dag er muligt eller tænkeligt, og overgå det.

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    124,95 kr.

  • af Martin Georg Houlberg Jensen
    288,95 kr.

  • - digte, taler og tanker
    af Martin Georg Houlberg Jensen
    168,95 kr.

    Fra forlaget Livets3 kommer nu bogen "82" 82 digte, taler og tankerEn bog om at have og holde af at miste og savne at huske og ære.Fra forfatteren: En hyldest til min far og andre kære, der har forladt os, men alligevel altid vil være hos os. Og en hyldest til sproget, det danske, det talte og det tænkte, det udtrykte og det undertrykte.Måske en inspiration til at se værdien, lyset og meningen i livet. At have tillid til, at der er en mening og se den i selv de trælse ting. De personer, der ikke længere er her, har alle givet deres bidrag til dit liv. Store som små, alle øjeblikke har deres betydning. Det gælder om at se det, at tage ind og affinde sig, at finde sig.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.