Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger af Peter Nyborg Villadsen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Peter Nyborg Villadsen
    227,95 kr.

  • af Peter Nyborg Villadsen
    227,95 kr.

    Kompendiet er udarbejdet med udgangspunkt i pensum på de juridiske uddannelser på Aalborg Universitet og Københavns Universitet. Kompendiet retter sig mod jura- og erhvervsjurastuderende, men kan også benyttes af andre studerende, fagfolk eller interesserede. Det er kompendiets formål at give et overskueligt overblik over konkurrence- og markedsføringsrettens problemstillinger. Kompendiet fungerer som et opslagsværk, der skal supplere lærebogen. Kompendiet er todelt og består i en første del, der gennemgår konkurrenceretten, herunder retsområdet for konkurrencebegrænsende aftaler og misbrug af dominerende stilling. Anden del omhandler markedsføringsrettens mange facetter, herunder retsstridig markedsføring, produktefterligning mv. Peter Nyborg Villadsen er kandidatstuderende på den juridiske uddannelse på Aalborg Universitet og arbejder som legal trainee hos Accura i deres afdeling for Bank og Finans.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.