Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Konkurrence- og markedsføringsret - Peter Nyborg Villadsen - Bog

Bag om Konkurrence- og markedsføringsret

Kompendiet er udarbejdet med udgangspunkt i pensum på de juridiske uddannelser på Aalborg Universitet og Københavns Universitet. Kompendiet retter sig mod jura- og erhvervsjurastuderende, men kan også benyttes af andre studerende, fagfolk eller interesserede. Det er kompendiets formål at give et overskueligt overblik over konkurrence- og markedsføringsrettens problemstillinger. Kompendiet fungerer som et opslagsværk, der skal supplere lærebogen. Kompendiet er todelt og består i en første del, der gennemgår konkurrenceretten, herunder retsområdet for konkurrencebegrænsende aftaler og misbrug af dominerende stilling. Anden del omhandler markedsføringsrettens mange facetter, herunder retsstridig markedsføring, produktefterligning mv. Peter Nyborg Villadsen er kandidatstuderende på den juridiske uddannelse på Aalborg Universitet og arbejder som legal trainee hos Accura i deres afdeling for Bank og Finans.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757459487
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 98
  • Udgivet:
  • 3. marts 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 169x238x8 mm.
  • Vægt:
  • 198 g.
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Konkurrence- og markedsføringsret

Kompendiet er udarbejdet med udgangspunkt i pensum på de juridiske uddannelser på Aalborg Universitet og Københavns Universitet. Kompendiet retter sig mod jura- og erhvervsjurastuderende, men kan også benyttes af andre studerende, fagfolk eller interesserede.

Det er kompendiets formål at give et overskueligt overblik over konkurrence- og markedsføringsrettens problemstillinger. Kompendiet fungerer som et opslagsværk, der skal supplere lærebogen.

Kompendiet er todelt og består i en første del, der gennemgår konkurrenceretten, herunder retsområdet for konkurrencebegrænsende aftaler og misbrug af dominerende stilling. Anden del omhandler markedsføringsrettens mange facetter, herunder retsstridig markedsføring, produktefterligning mv.

Peter Nyborg Villadsen er kandidatstuderende på den juridiske uddannelse på Aalborg Universitet og arbejder som legal trainee hos Accura i deres afdeling for Bank og Finans.

Brugerbedømmelser af Konkurrence- og markedsføringsret



Find lignende bøger
Bogen Konkurrence- og markedsføringsret findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.