Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Institut for Kundetyper ApS

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Sanne Dollerup & Jannie Ilum Gade
    147,95 - 157,95 kr.

    LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en segmenteringsmetode der opdeler kunder ud fra deres følelser i købsprocessen. Metoden består af konkrete retningslinjer og skabeloner, som er baseret på otte års casestudier af mere end 3000 nationale og internationale virksomheder. Lommebogen om Emotionelle Kundetyper® er en introduktion til dig, der er ansvarlig for markedsføringen. Du ved, at dit fag er omskifteligt, og der konstant er nye ting at forholde sig til. Kundetyperne gør den kompleksitet mere gennemskuelig, fordi det bliver tydeligt, hvordan du skal markedsføre virksomheden, for at få flere og mere loyale kunder.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.