Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Scandinavia A/S

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Francine Rivers
    88,95 - 96,95 kr.

    'Den kærlighed som sætter fri' er en medrivende roman Hoseas Bog i Biblen. Det er en kærlighedshistorie af flere dimensioner, der har toppet bestsellerlisterne i USA siden udgivelsen. Francine Rivers’ roman udspiller sig i guldfebertiden i Det Vilde Vesten i 1850’ernes USA. Michael forelsker sig i den prostituerede Angel. Hvad han ikke ved, er, at hendes iskolde ydre stemmer med hendes smadrede indre. Han får brug for mere end almindelig kærlighed for at kunne elske hende.Bogen er også en beskrivelse af forholdet mellem mennesket og Gud. Gennem romanens hovedpersoner får vi et indblik i Guds smerte, når vi svigter Ham og Hans fuldendte kærlighed til os samt tilgivelsens virkning for menneskers liv.Det er en fantastisk spændende bog – en kærlighedshistorie af åndelige dimensioner, som har toppet på bestsellerlisterne i USA siden udgivelsen i 2001.

  • - Nyd freden i Hans nærvær
    af Sarah Young
    117,95 - 187,95 kr.

    'Jesus Kalder' er en bog med andagter til hver dag i året. Sarah Young har skrevet denne andagtsbog ud fra en lyttende tilgang til, hvad Gud har at sige til os. Efter mange år med envejskommunikation i andagtslivet, besluttede Sarah Young sig for at prøve at sætte sig ned med en blyant i hånden og lytte – lytte til, hvad Gud ville sige til hende. Dette er der kommet en helt speciel andagtsbog ud af.Til hver dag i året er der et kort andagtsstykke, skrevet, som hvis det var Jesus, der talte direkte til dig. Andagterne er solidt funderet i Bibelen, og det, at det er Jesus, der taler direkte, gør det til en meget speciel oplevelse at holde andagt. Det er en god øvelse i at lytte til Gud.

  • - Søg Hans lys i dit liv
    af Sarah Young
    157,95 kr.

    Kære Jesus - Søg Hans lys i dit liv.Du kan bringe alt til Jesus - fra dit hjertes dybe råb af fortvivlelse til livets gladeste øjeblik.I Hans nærvær finder vi svar på vores problemer og spørgsmål og kan finde fred og vejledning. I denne andagtsbog banes der vej for daglig refleksion og dialog med Jesus, da Sarah Young åbent og ærligt blotlægger sine personlige tanker og kampe. Hun fortæller, hvordan hun oplever, at Jesus svarer hendes bøn og taler direkte ind i de forskellige situationer - og viser os hvordan vi kan finde hjælp i rette tid i både med- og modgang. Kom til Ham som forstår dig fuldstændigt og elsker dig for evigt. Han venter på at høre fra dig.

  • af Francine Rivers
    157,95 - 187,95 kr.

    Nu kommer afslutningen på Francine Rivers medrivende familiesaga om forholdet mellem mødre og døtre. Det er en fascinerende saga, der i to bind indgående følger fire generationer af kvinder gennem det særdeles omskiftende 20. århundrede.I første bind 'En Moders Håb' fulgte man den unge pige Marta og hendes datter Hildemara gennem den første halvdel af århundredet med alle deres drømme, håb og indbyrdes konflikter. Dette bind begynder hvor det første bind sluttede, og følger Hildemaras datter, Carolyn, og hendes vanskeligheder med at finde accept. Ligesom i første bind skifter fokus i løbet af bogen, og Carolyns datter May Flower Dawn bliver hovedpersonen for slutningen af sagaen hvor 4 generationers ophobede konflikter finder deres forløsning.Amerikas sociale og politiske historie danner en spændende baggrund for personernes udvikling, og man kommer på tæt hold af Vietnam-krigen, hippietiden og sidst, men ikke mindst krigen mod terror efter 11. september. Men bogen er meget mere end et interessant tidsbillede, den udforsker også indgående de konflikter og misforståelser, der kan opstå mellem personer, der egentlig elsker hinanden højt, men som på grund af forskellige omstændigheder aldrig får talt sammen, og den forløsning, der kan komme, når det endelig lykkes at få talt ud. Bag det hele ligger personernes kristne tro og deres kampe for at leve et kristent liv midt i en sekulariseret verden. Bogen skildrer levende hvordan Gud aldrig slipper sine, men møder dem, også i den dybeste nød, med sin betingelsesløse kærlighed der rækker ud efter mennesker selv når kirken svigter.

  • af Francine Rivers
    117,95 - 186,95 kr.

    Engang var Leotas have et smukt sted, hvor blomsterne foldede sig ud og håbet var levende. Det var hendes fristed, hvor hun kunne pleje de dybe sår efter en ødelæggende krig, og det var hendes tilflugtssted, hvor hun knælede foran en kærlig Gud og bad for sine børn, som ikke kunne forstå hendes tavshed og den pris, hun betalte.Som 84 årig er Leota nu alene. Hendes elskede have er i ruiner. Alle hendes bestræbelser på at blive genforenet med sine voksne børn har været forgæves. Hun har kun tilbage at udtrykke sin desperation overfor sin Himmelske Far, hendes eneste ven. Men via uforudsigelige veje bringer Gud nu forandringer ind i hendes liv - den unge universitets studerende, som tror han har alle svarene og det barnebarn, som Leota aldrig havde turdet håbe på at møde.Kan så megen ulykke, forårsaget af mange års familie hemmeligheder, nå at blive vendt før hendes tid er forbi?

  • af Leif Munk
    117,95 - 157,95 kr.

    En guide til et gudsforhold i frihed fra al religiøsitet Leif Munk er bosat på Bornholm med sin kone Anke, og er pensioneret frikirkepræst, forfatter og redaktør med mange års erfaring med sjælesorg og forkyndelse. Mange af de erfaringer han har gjort sig gennem tiden afspejles i denne bog, som handler om en tro og et gudsforhold, som er fuldstændig modsat al anden religion. Den viser, at kristendommen ikke handler om regler og krav, men om relationer der udelukkende er bygget på kærlighed, og at målet ganske enkelt er, at frigøre hvert menneske til at være en god modtager af alt det Gud ønsker at give.Bogen belyser en stor del af de grundlæggende spørgsmål omkring den kristne tro. Den er ikke først og fremmest dogmatisk, men snarere forkyndelse til erfaring af den rigdom, frihed og glæde, som Jesus gav sine disciple løfte om. Leif Munk ønsker at åbenbare forsoningens rækkevidde og Guds kærligheds dyb på en sådan måde, at mennesker, midt i livets kampe og i erkendelse af den menneskelige ufuldkommenhed, vover at tro på, at det, som Jesus gjorde, var 100 procent nok for tiden her og for evigheden siden. Det er nemlig kærlighedens frigørende evangelium, der ligger forfatteren på hjertet.

  • - Forord af Joni Eareckson Tada
    af CORRIE TEN BOOM i samarbejde med Elisabeth & John Sherill
    157,95 kr.

    FRA BAGSIDEN Corrie ten Boom var en hollandsk urmager, som blev en af modstandsbevægelsens heltinder. Hun overlevede Hitlers koncentrationslejre og blev en af de mest fascinerende evangelister i det 20. århundrede. Under 2. verdenskrig vovede hun og hendes familie livet for at hjælpe jøder og modstandsfolk med at undslippe nazisterne. Som en konsekvens af deres indsats blev de testet i nazisternes berygtede udryddelseslejre. Corrie var den eneste i hendes familie, der overlevede og kunne fortælle historien om, hvordan troen i sidste ende sejrer over ondskaben. Dette er den medrivende beretning om, hvordan det lykkedes Corrie og hendes familie at hjælpe så mange af Guds udvalgte folk. I 35 år har folk kunnet læse om, at der ikke er noget mørke så dybt, at Guds kærlighed ikke er endnu dybere. Nu udkommer Skjulestedet til en helt ny generation af læsere som en fornyet proklamation om, at Guds kærlighed besejrer, helbreder og genopretter.“En banebrydende bog, der skinner som et lys på et af de mørkeste øjeblikke i historien.” Phillip Yancey, forfatter til "Den nåde jeg ikke kendte". ...hun var i 50erne, havde levet et begivenhedsløst liv som ugift urmager, der tog sig af sin storesøster og sin gamle far - og ville aldrig have drømt om en verden fuld af eventyr og dødelig fare lige rundt om hjørnet. Fra forordet af Elisabeth Sherrill LEKTØRUDTALELSE (13/25) Samlet konklusion. Endnu en brik til den store historie om jødeforfølgelserne. Beretningen giver et godt indblik i undergrundsbevægelsens arbejde i Holland og den store risiko det indebar. Der ligger et stærkt budskab om tro og Guds grænseløse kærlighed, men det er alligevel skrevet nøgternt og beskedent, så her er et vidne på, at mennesker har gjort en forskel. Anny Skov Madsen

  • - Bibelen som Download
    af Iver Larsen
    137,95 kr.

    Bibelen på hverdagsdansk 2007 udgave i eBog format, sådan at du kan have hele Bibelen på iPad, iPhone, Android og andre Smartphones uden nettilgang. Læs og søg i Bibelen.Bibelen på hverdagsdansk er en bibel på almindeligt, letlæseligt og lettilgængeligt hverdagsdansk. Oversættelsen gengiver Bibelens budskab i et mundret sprog og i overraskende klare formuleringer. Den er udstyret med fodnoter og henvisninger, og hvert enkelt skrift indledes med en kort historisk og indholdsmæssig oversigt. Dette gør den meget brugervenlig for læsere, der ikke er vant til at læse i Bibelen, og som ikke har de sproglige og kulturelle forudsætninger, som den autoriserede oversættelse kræver.Bibelen på Hverdagsdansk er udgivet af Forlaget Scandinavia og oversat af Iver Larsen i samarbejde med et internationalt netværk af oversættere. Iver Larsen er lingvist med stor erfaring i oversættelsesarbejde for Wycliffe Bible Translators, som han er konsulent for.Første udgave af Bibelen på Hverdagsdansk udkom i 1992. I denne udgave fra 2007 er både Det Gamle og Det Nye Testamente blevet gennemgået og nyoversat fra grundteksterne, og resultatet er en stærk bibeloversættelse, der giver et forfriskende alternativ og supplement til den autoriserede oversættelse.

  • af Vanessa Carroll
    67,95 kr.

    JONAS & DEN STORE FISK - KLAR, PARAT, FIND!Gør dig klar til at møde Jonas, der får en vigtig opgave af Gud, men først gør hvad Gud har sagt efter en dramatisk storm og et møde med en meget stor fisk.Han har brug for din hjælp til at finde en masse ting på hans rejse, mens han følger Guds plan. Så op på mærkerne, klar-parat-find!

  • af Vassula Rydén
    157,95 kr.

    Himlen er virkelig, helvede ligeså er historien om Vassulas forbløffende rejse, som startede en dag i november 1985, og siden da har drevet hende frempå Guds mission for at åbenbare sandheden for verden. Hendes samtaler med Gud bringer et klart budskab til hele menneskeheden om at vende tilbage til dydens sti.Den bringer et rettidigt og kritisk budskab til vor verden og vil være en af de mest tankevækkende bøger, du nogensinde vil læse.Denne bog er historien om hendes forbløffende møder og deres betydning for os alle. Den giver os et glimt af Guds kærlighed og retfærdighed og af det, der skal komme.Det er en bog med et stærkt budskab om håb. Det er en bog til vækkelse ikke blot for dem, der er kommet på afveje, men også for dem, der stadig er søgende.Vassula Rydén er græsk født og opvokset i Ægypten og i Schweiz. Senere giftede hun sig med en svensk mand og levede i over tyve år et internationalt liv, da hendes mandskarriere i international udvikling bragte hende til Afrika og Asien. Hendes dage gik med selskabelighed og med at male og spille tennis. Det var et liv i nydelse og uden stress. Alt dette skulle forandres dramatisk i november 1985, da der uden varsel blev vendt op og ned på hendes liv med tilsynekomsten af hendes skytsengel, Daniel, som bragte et kald til hende om at hellige sit liv til at tjene Gud

  • - Mission: Jerusalem. Mål: Antikrist
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    117,95 kr.

    Attentat er den sjette bog i romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.Trængselspatruljen fortsætter sin kamp imod Antikrists onde regime. og planlægger målbevidst de fire mord, som er forudsagt i skrifterne. Rayford Steele og flere andre kappes om at blive det redskab, som skal slå Antikrist ihjel og derved opfylde profetierne.Her - halvvejs inde i den store trængelsesperiode - går verdenshistorie og profeti op i en højere enhed. Vi står over for de mest voldsomme episoder i det drama, som de, der er ladt tilbage, endnu har oplevet på jorden.

  • - Lær at høre Guds stemme
    af Leanne Payne
    117,95 kr.

    'Lyttende Bøn' er en moderne klassiker af Leanne Payne. Hendes påstand er, at Gud taler til os hele tiden, vi skal bare lære at lytte til ham. Det er en bog, der er praktisk orienteret imod hverdagens liv med Gud. Den udspringer af mange års erfaring med lyttende bøn og oplevelser af bønnens kraft.Forfatteren deler sine erfaringer med os, og hendes påstand er, at Gud taler hele tiden. Vi er bare ikke særligt gode til at lytte. Bogen er en hjælp til at "få voksen ud af øregangene", og til at suge al den livsstyrkende næring til os, som er indeholdt i Guds personlige tiltale.Sagt om bogen:"Jeg kan ikke komme i tanke om nogen mere åndeligt følsom lærer end Leanne Payne. Hun skubber os frem på vejen mod at lytte mere opmærksomt og adlyde Guds stemme."- JACK HAYFORD, Church On the Way"En intens og praktisk bog baseret på forfatterens rige erfaring med at leve som en Kristi tjener. Der findes intet på tryk som overgår denne bog - ikke engang noget der nærmer sig!"- DALLAS WILLIARD"En moderne klassiker, som vil blive læst af kommende generationer!"- JOHN RODGERS

  • - At gribe efter en usynlig Gud
    af Philip Yancey
    187,95 kr.

    Hvordan kan man relatere til en Gud, som er usynlig, og hvis eksistens man ikke kan bevise? Læs denne indsigtsfulde bog og lad Philip Yancey hjælpe dig til at finde svar.Livet i Gud fungerer ikke altid sådan, som vi forventede. Ofte kolliderer forventningerne med livets barske realiteter og vores egen magtesløshed. Den Gud, som Bibelen forkynder er kommet os nær, og som kaldes vores himmelske Far, kan ofte synes fjern og utilnærmelig. Leger Gud kispus med os? Kan vi regne med ham? Tør vi stole på ham? Hvordan kan vi få et personligt forhold til ham?Denne bog formidler en dyb indsigt, der imødekommer og bekræfter de svære spørgsmål, som vi ofte er bange for at stille. Ærligt og redeligt deler Yancey her sin indsigt med enhver, der ønsker mere end patentløsninger på livets svære spørgsmål - for til sidst at skifte fokus fra vores spørgsmål til ham, der er selve Svaret, og som har lagt sig i vores hænder for at lade sig gribe og finde.

  • af C.S. Lewis
    117,95 - 187,95 kr.

    C.S.Lewis, også kaldt skeptikernes apostel, er den ideelle forfatter for den tvivlende, der står på halvvejen og gerne vil være en kristen, men som synes, at intellektet står i vejen. Times Literary Supplement skriver om bogen: "Det er Kristendom har de sidste 40 år været en af de populæreste fremstillinger af, hvad kristendom egentlig er - og ikke er. Den henvender sig på enestående vis både til den troende og til den, der endnu står spørgende over for kristendommen. Lewis har en uforlignelig evne til at argumentere for Guds virkelighed og gøre den kristne tro forståelig ved at anvende sigende billeder og logiske eksempler fra det daglige liv." New York Times skriver: "Han har en ganske enestående evne til at gøre teologi til et tiltrækkende, spændende og fascinerende emne."Det er kristendom er allerede en klassiker inden for den kristne apologetiske litteratur - og sælges nu i 4. oplag på dansk. I mange år fremover vil den være en provokation og udfordring for alle troende og tvivlende.

  • af Sarah Young
    167,95 kr.

    OPLEV JESUS’ KÆRLIGHED TIL MØDREDenne smukke udgave af Jesus kalder indeholder 50 inspirerende andagter med relevante skriftsteder og smukke billeder, som kan hjælpe mødre med at finde ro og refleksion i den travle hverdag. Mellem andagterne er der plads til at skrive personlige bønner for ens børn. Jesus Kalder for Mødre er en mulighed for at styrke ens bønsliv og skabe en dybere forbindelse til Gud. Denne hjertevarme bog vil give dig fred og inspirere dig som mor. Den guider dig til et fællesskab med den eneste, der fuldt ud forstår dig og altid vil elske dig - Jesus.

  • af Leanne Payne
    105,95 kr.

    HVORDAN GUDS NÅDE KAN VIRKE I DIG OG BRINGE HELBREDELSE, HVOR DIN SJÆL ER SLÅET ITU. OPLEV GLÆDEN OVER AT LEVE I HANS KÆRLIGHED.Vi kan finde helhed hos Jesus, finde fuldkommenhed ved ham, ved det forfatteren kalder inkarnationens realitet - Helligåndens nedstigen i vores inderste væsen. Ved at lære at praktisere Jesu nærvær begynder vi at leve fuldt ud og se hans kraft forvandle vore liv."Almen psykologi siger, at vi skal acceptere os selv, som vi er. Leanne Payne: Hvilket "selv"? Selvet skabt og næret ved en løgn? Eller selvet undfanget af sandheden? Jeg slugte mængder af levende vand ved at læse denne bog". - John White (1924-2002), professor i psykiatry og forfatter ("Kampen", "Tårnet", "Jernscepteret", "Sværdet" og "Erobreren".)"Igennem hele kirkehistorien har bevidstgørelsen af Kristus i "nutid" altid forløst uanede mængder af åndelig energi. Leanne Payne er en af de få, hvis tjeneste er baseret på påstanden om, at nutidens kristne kun vil blive fornyede ved at tage radikalt del i realiteten af Kristi inkarnation. Guds Helbredende Nærvær forklarer på en skøn måde mysteriet: Kristus med os, i os." - Karen Burton Maine

  • af Vanessa Carroll
    77,95 kr.

    MØD JESUS - KLAR, PARAT, FIND!Dette er en børnebog, som minder lidt om konceptet "Find Holger" - blot i en udgave for de mindre børn.Gør dig klar til at møde Jesus, der er Guds Søn! Du kan lære en masse om Ham, når du hjælper med at finde tingene på billederne. Så, op på mærkerne, Klar-Parat-Find!

  • - En udfordring til at leve HELT og FULDT her og nu
    af Ann Voskamp
    157,95 kr.

    Få øjnene op for tusind velsignelserHer er udfordringen til at leve HELT og FULDT - her og nu!Et Tusinde Gaver er signalet til dig om at søge væk fra stolthedens, frygtens og den strenge selvkontrols barske terræn og sætte din lid til den Gud, som fylder dit bæger i overflod. Efterhånden som forfatteren lader dig få indblik i sine egne nådefyldte øjeblikke, vil hun nænsomt lære dig, hvordan du kan bruge Bibelen til at sørge over tab ved at vende smerten til poesi, hvordan du bevidst baserer dit liv på dyb og inderlig taknemmelighed, sætter tempoet ned og mærker Gud i nuet.Et Tusinde Gaver er ikke en bog, der blot skal læses og stilles i reolen; det er derimod en dejlig praktisk guide til at leve et liv i glæde. Hen ad vejen vil du opdage, at taknemmelighed er en måde at leve livet på, som bringer dyb og varig lykke og som viser vej til sandheder om Guds rige glæde og forvandler dit liv for evigt.I bogen opfordres vi til at omfavne hver dags velsignelse og gå om bord i den forvandling, der sker, når vi vænner os til at nedskrive Guds gaver til os. Ann siger videre, at ”det er kun ved at give udtryk for taknemlighed over det liv, vi har, at vi opdager det liv, vi altid har ønsket os….et liv vi kan gribe, sige tak for og dele ud til andre”. Vi vil opdage det ’umulige’ lige ind i vores knogler: at vi er vildt elsket af Gud.

  • af Joel C. Rosenberg
    157,95 kr.

    Del af politisk thrillerserie som ligger tæt op ad morgendagens avisoverskrifterOsama bin Laden er død. Saddams regime er begravet. Bagdad ligger i ruiner. Nu er verdens øjne rettet mod Jon Bennet og Erin McCoy, to rådgivere ved Det Hvide Hus, mens de ankommer til Mellemøsten for at fremlægge en historisk fredsaftale for araberne og israelerne. Som baggrund for denne aftale ligger opdagelsen af olie og naturgas, som kan bringe enorm rigdom til alle muslimer, kristne og jøder i Israel og Palæstina.Mens de internationale medier er på sporet af historien, er det amerikanske budskab ligeså vovet, som det er direkte: begge sider må lægge årtier med bitterhed og voldsomme hændelser bag sig, for at kunne underskrive fredsaftalen. Begge sider må samarbejde ærligt omkring boring, pumpning, forarbejdning og shipping af den olie, der fornyligt er blevet opdaget ud for Israels kyst. Begge sider må arbejde sammen for at kunne udnytte denne enestående mulighed. Hvis de indvilger i dette – og kun da, vil USA gå ind som garant for de billioner af dollars, der skal bruges som startkapital for at gøre denne drøm til virkelighed. Men i skyggen befinder der sig mænd, hvis hjerter er fyldt med ondskab – mænd for hvem udsigten til fred går imod alt, hvad de tror på. Og snart udfolder den ene skræmmende hændelse sig efter den anden. Da Jon og Erin står overfor en kamp om magten over Jerusalem og Det hellige land, samt en irakisk plan om at genopbygge det antikke Babylon, kan de ikke undgå at tænke: er disse tegn et bevis på, at de lever i de sidste tider før Jesu genkomst?

  • - Kristi triumferende tilsynekomst
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    102,95 kr.

    "Sejrens Dag" er afslutningen på den verdenskendte romanserie om Bortrykkelsen og livet på jorden i Trængselstiden.Antikrist har samlet verdens hære i Megiddo dalen til hvad han tror vil blive historiens største triumf. Når han vinder, vil han indtage Guds trone og herske over hele jorden...Der er nu gået 7 år siden bortrykkelsen - og næsten syv år siden Antikrists pagt med Israel. De troende løfter blikket mod himlen inden Kristi triumferende tilsynekomst her ved den yderste dag.Ladt tilbage serien er solgt i over 50 millioner eksemplarer - og er dermed den hurtigst sælgende fiktive voksenserie til alle tider.

  • - På Hamagedons rand
    af Jerry B. Jenkins
    102,95 kr.

    'Den Sidste Rest' er den tiende bog i romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.Nicolae Carpathia har nu stuvet sine fjender samman i Petra, hvor de frygter masseødelæggelse. Trængselspatruljen beslutter sig for at redde deres nyeste medlem uanset prisen - men de kan næppe forstille sig, hvor høj prisen kan blive. Den ødelagte jord vakler under presset af stadig værre plager fra himlen, mens Carpathia strammer snoren om dem, der ikke vil sværge ham troskab.Steele og Williams må flygte for livet, men fortsætter deres modstand imod Antikrist. Ben-Judah forklarer dem, at trods de uhyggelige plager er Gud stadig nådig og barmhjertig. Jorden står på randen af Harmagedon og den endelige styrkeprøve mellem godt og ondt...

  • - Det afsluttende kosmiske slag
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    102,95 kr.

    'Harmagedon' er en del af romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer. Dette er ellevte og næstsidste bind i Ladt Tilbage-serien. Og spændingen stiger stadig!Da krigen på "Gud den almægtiges store dag" bryder ud, er alt kaos: hjem er blevet splittet, nye og uventede alliancer er indgået, kloden er en tikkende bombe - og ingen ved, hvor lang lunten er. Bortset fra dem, der allerede befinder sig i Petra, er alle de øvrige blevet tvunget nye steder hen. Antikrist forhøjer indsatsen i verdenshistoriens mest forræderiske, storpolitiske magtspil.Slaget er en realitet. Dommedag er nær. Vil Trængselspartruljen overleve? Følg dette drama i Harmagedon - jordens største slag nogensinde.

  • - Dyret regerer verden
    af Tim Lahaye
    102,95 kr.

    Mærket er den ottende bog i romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.Global Community's magthaver Nicolae Carpathia er tilbage - oprejst fra de døde og besat af selveste Djævelen. Nu er han ikke længere en flink fyr. Nu strammer han sit jerngreb om verden.Forskanset i en ny sikkerhedsbolig oplever Trængselspatruljen nye tragiske tab. Trængselspatruljens muldvarpe i paladset i Ny Babylon står overfor nye tragedier og farer og valget mellem at flygte, få mærket eller tage konsekvenserne...Handsken er kastet og kampen mellem det godes og det ondes kræfter er begyndt. Det er en kamp om menneskesjæle over hele kloden.

  • - Dyret træder frem
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    157,95 kr.

    Besat er den syvende bog i romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.Spændingen stiger. Vi er nået midtvejs gennem de syv års trængelstid. En berømt mand er død. Verden sørger. I himelen raser kampen fortsat, indtil den breder sig ned på jorden, og helvede bryder løs.Trængselspatruljens medlemmer - kun tre af dem i sikkerhedsboligen, og resten spredt ud over jorden - står over for deres hidtil farligste udfordring. Nogle af dem er tilmed mistænkt for mord. Hvad enten du er fan af Ladt Tilbage-serien, eller du er ny læser, vil Besat fængsle dig med nye overraskende afsløringer og provokerende spørgsmål.

  • - Ødelæggeren slippes løs
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    117,95 kr.

    Apollyon er 5. del af romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer. Mens hele verden holder vejret, drager Trængselspatruljen til Jerusalem til det store møde med Vidnerne. Teddy Kollek Stadium danner rammen om mødet, hvor læreren og præsten Tsion Ben-Judah skal tale. Rayford, der endelig har opdaget den chokerende sandhed om Amanda, må flygte, før den store konference begynder. Nicolae møder overraskende op på stadion.Halvdelen af Trængselstiden er næsten gået. Den fjerde dom rammer solsystemet og lammer livet på jorden. Den femte dom – en plage af scorpionlignende græshopper anført af Apollyon, som er hoveddæmon i Afgrunden – er så frygtelig, at mennesker ønsker at dø, men ikke får lov til det.

  • - Antikrist træder frem
    af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    117,95 kr.

    Nicolae er tredie del af romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer. Først blev de ladt tilbage. Så dannede de Trængselspatruljen. Nu skal de møde Nicolae.I bogen nærmer den syvårige trængselstid sig slutningen af det første kvartal, hvor “Lammets vredeskål” i følge profetien skal udgydes over jorden.Rayford Steele fremstår som leder for trængselstidens troende på antikristregimets topplan, mens Buck Williams gennemfører en nervepirrende redningsplan fra Israel gennem Sinaiørkenen og videre til USA.

  • - Verden vælger side
    af Tim Lahaye
    117,95 kr.

    Den Store Høst er en del af romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.Rayford Steele og Buck Williams frygter de er alene. Begge har overlevet “lammets vredesskål" – et globalt jordskælv – i den store trængsels 21. måned. Ingen af dem ved, at den anden er i live, og begge søger desperat efter deres koner. Deres mentor, Tsion Ben-Judah er spærret inde i ruinerne under deres kirke – og ingen aner, hvad den er sket med deres gamle ven Hattie Durham. Dette er den fjerde bog i serien om det drama, der udfolder sig på jorden efter bortrykkelsen. Den Store Høst tager læseren fra Irak til USA, fra 10.000 meter over jorden til hemmelige beskyttelsesrum under jorden, fra ufremkommelige ørkener til et ukendt landskab under floden Tigris, fra håb til fortvivlelse og tilbage igen - alt sammen som led i jagten efter sandheden.

  • - Roman om tiden efter Bortrykkelsen
    af Tim Lahaye
    117,95 kr.

    Trængselspatruljen er anden del af romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer.I løbet af et øjeblik forsvinder millioner af mennesker fra jordens overflade - og af dem som er tilbage, overlever kun en fjerdedel de voldsomme krige, epidemier og naturkatastrofer, som følger. Det går især hårdt ud over dem, der opfattes som fjender af antikrist og hans nye verdensorden.Rayford Steele, Buch Williams, Bruce Barnes og Chloe Steele slutter sig sammen og danner Trængselspatruljen. De er fast besluttede på at bekæmpe Guds fjender i de syv mest kaotiske år, som vor planet endnu har oplevet…

  • af Tim Lahaye & Jerry B. Jenkins
    117,95 kr.

    'Ladt tilbage' er den første bog i romanserien, der har taget verden med storm og solgt i over 50 millioner eksemplarer. I en brøkdel af et sekund forsvinder millioner af mennesker fra jordens overflade! I det kaos, som følger, søger familier og venner fortvivlet efter deres kære. Midt i dette verdensomspændende kaos søger luftkaptajn Rayford Steele efter sin familie - men han søger også efter forklaringen, sandheden. Og denne søgen fører ham igennem det mørke, som ligger forude…Overblik over hele serien: 1. Ladt Tilbage 2. Trængselspatruljen 3. Nicolae 4. Den store høst 5. Apollyon 6. Attentat 7. Besat 8. Mærket 9. Bespottelsen 10. Den sidste rest 11. Harmagedon 12. Sejrens dag

  • - Gennembrud til et liv i velsignelse
    af Bruce Wilkinson
    69,95 kr.

    En revideret udgave af den lille bog - som kan have så stor indvirkning på dit liv. Med udgangspunkt i 1. Krøn. 4,10 leder Bruce Wilkinson os til at gøre som Jabes - og påkalde Gud og bede Ham velsigne os rigt. Jabes 2.500 år gamle bøn kan udløse Guds godhed, kraft og beskyttelse over dit liv. Bønnen er næsten til at overse, gemt væk midt i alle stamtavlerne. Men den indeholder alt, hvad en bøn kan indeholde - velsignelse og fremgang, beskyttelse og omsorg. Bogen har hjulpet millioner af mennesker ud over verden til at turde tro på Guds ønske om at velsigne, og den afslører, at Jabes måde at tænke på er lige modsat den måde, de fleste af os tænker på.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.