Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Gay Men, Identity and Social Media - Elija (Queensland University of Technology Cassidy - Bog

- A Culture of Participatory Reluctance

Bag om Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men¿s digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men¿s digital culture.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367592479
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 204
  • Udgivet:
  • 14. august 2020
  • Størrelse:
  • 227x152x18 mm.
  • Vægt:
  • 304 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
PÃ¥ lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Gay Men, Identity and Social Media

This book explores how the social and technical integration of mainstream social media into gay men¿s digital cultures since the mid 2000s has played out in the lives of young gay men, looking at how these convergences have influenced more recent iterations of gay men¿s digital culture.

Brugerbedømmelser af Gay Men, Identity and Social Media



Find lignende bøger
Bogen Gay Men, Identity and Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.