Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Key Concepts in Creative Industries - John Hartley - Bog

Bag om Key Concepts in Creative Industries

This is a one-stop introductory text for students wanting to understand the creative industries, what they are, what they do and how they affect our society.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446202890
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 18. oktober 2012
  • Størrelse:
  • 171x240x12 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Key Concepts in Creative Industries

This is a one-stop introductory text for students wanting to understand the creative industries, what they are, what they do and how they affect our society.

Brugerbedømmelser af Key Concepts in Creative Industries



Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Creative Industries findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.