Har fået T&T nr. men der er ingen status?

Når vi har pakket en ordre lægger vi den klar til afhentning hos PostNord eller DAO365 med det samme, hvorefter vi fremsender en mail til dig med et Track og Trace nr. så pakken kan spores.  

 

Der kan i nogle tilfælde gå lidt tid før at transportøren får opdateret deres leveringsstatus på pakken. Det kræver blot lidt tålmodighed og ofte vil der kun gå et par timer, så vil der stå en korrekt status.  

 

Hvis man er i tvivl om status på pakken er man altid velkommen til at kontakte transportøren (DAO eller PostNord): – husk at oplyse det T&T nr. vi har sendt til dig ved afsendelse fra vores lager

 

Kontakt DAO: 

Du kan ringe til dem på: +45 7233 0800
Eller via mail på: kundeservice@daoas.dk

 

Kontakt Postnord: 

Du kan ringe til dem på: +45 70 70 70 30
Eller via mail på: skrivpost@postnord.com
 
Hvis de ikke kan løse det, så er i altid velkomne til at kontakte vores kundesupport, så vil sørge for at hjælpe med at løse problemet. 

Fandt du dette svar nyttigt? 12 7

Udgivet: 22. januar 2016 Opdateret: 24. april 2020
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi opfordrer vores kunder til at forsøge at finde svar på denne side, da det er den hurtigste måde at få svar på et givent spørgsmål.
Såfremt det ikke er muligt, er det naturligvis også muligt at kontakte os ved at klikke nedenfor.


Kontakt os