Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marke als Inszenierung emotionaler Erlebniswelten - Ina Lorenz - Bog

- Die Bedeutung des Eventmarketings fur die strategische Markenfuhrung

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783868150841
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 164
  • Udgivet:
  • 28. oktober 2008
  • Størrelse:
  • 210x148x10 mm.
  • Vægt:
  • 222 g.
  • 2-3 uger.
  • 6. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Marke als Inszenierung emotionaler Erlebniswelten



Find lignende bøger
Bogen Marke als Inszenierung emotionaler Erlebniswelten findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.